ik ben er totaal niet gerust op. ik heb vandaag bruinige afscheiding, ook heb ik wat vage krampjes in mijn buik. ik ben erg bang dat dit een voorteken van een miskraam kan zijn. zou het ook wat anders kunnen zijn? hellup, ik weet het ff niet meer
Heb je gevreeen? Of een vaginaal onderzoek gehad? Ik reageerde er soms op met vage krampjes en bruine afscheiding. Ik schrok me elke keer een hoedje, maar er is niets gebeurd. Ik hoop voor je dat dat het gewoon is! Sterkte van Dominique
Hoi Claudje, bruin bloedverlies hoeft niet slecht te zijn. Dat is oud bloed, en niet vers. Kan inderdaad door een adertje komen dat is gesprongen tijdens het vrijen. En vage krampjes kun je toch sowieso hebben in het begin van je zwangerschap, als ik het goed heb. Als je het niet meer trekt, bel dan de VK en probeer om een vervroegde echo te krijgen. Als je een begripvolle VK hebt, dan zal ze je zeker ergens tussen door plannen. Heel veel sterkte! Probeer hoop te houden! Liefs, Marla
Ik hoop dat het allemaal mee valt, en als je twijfelt: gewoon verloskundige bellen, en vragen om een echo. Alleen dat kan je op dat moment iets meer zekerheid geven.. Succes en sterkte!
hey Claudje die bruinige afscheiding kan volgens mij geen kwaad, kan een bloedvaatje binnenin zijn die gesprongen is of zo, als het verlies toeneemt zou ik echter wel contact opnemen met je gynae, al is het voor je eigen gemoedsrust! succes! flyke
hoi hoi, gelukkig is het gisteren eind van de middag opgehouden. het was alleen bruin bloedverlies. vandaag heb ik nergens last meer van, gewoon normale afscheiding en geen krampen meer of iets dergelijks. verder vandaag ontzettend gevoelige borsten zoals ik meer gehad heb de afgelopen weken dus de zwangerschapskwaaltjes zijn er nog volop. we hebben afgelopen weekend wel gevreeen, maar dat was vrijdagavond, dan had ik toch wel eerder bloedverlies gehad denk ik. maar ik ben weer wat gerustgesteld, maar schrikken is het wel... bedankt voor jullie reacties, en maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan! x claudia
Ik ben blij om te lezen dat de bloeding gestopt is, en ik denk dat het ook alleen maar oud bloed is geweest. Ik hoop dat je toch nog kan genieten van je zwangerschap, en dat je niet telkens in onzekerheid hoef te leven.