Zwanger en afscheiding?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door EsraMaria, 5 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EsraMaria

EsraMaria Actief lid

4 okt 2006
    125
    0
    0
    Laatste jaar nederlands recht, strafprocesrecht
    Gerwen
    Goedemorgen!

Ik heb even een vraagje,
    vandaag is mijn NOD. Normaliter heb ik voor mijn NOD nooit ergens last van, alleen precies op het moment dat het bloed er is krijg ik gigántische buikpijn.. Nu is er de afgelopen dagen iets anders aan de hand..

Ik heb al een hele week last van ongi-krampjes en voel me steeds niet lekker (Scheetjes laten, verstopt etc.. :oops: ) ook had ik steeds bijna geen afscheiding echt bijna niets.
    Nu vandaag op mn nod krijg ik ineens heel dun "zacht" witte afscheiding, niet heel veel.. maar wel ietsjes..

Zijn er zwangere vrouwen die ook iets als dit hebben gehad en toch zwanger zijn?

2. Niet meer actief

Hoi ik had last van witverlies ja, en de ene keer verstopt en dan weer het tegenovergestelde ;) wanneer ga je testen? ik duim voor je!
    succes jennie72

3. EsraMaria

EsraMaria Actief lid

4 okt 2006
    125
    0
    0
    Gerwen
    hihi ik durf niet? :oops: :rolleyes:
    Stom he?
    Wacht vandaag lekker af heb toch het gevoel dat ze er vandaag aan zitten te komen..
    Had jij ook het gevoel dat je ongi ging worden? of voelde je je wel anders?

4. Niet meer actief

Hoi zeker het gevoel dat ik ongie ging worden, nu alleen super misselijk! ;) spannend hoor! laat je me het weten?
    jennie72

5. EsraMaria

EsraMaria Actief lid

4 okt 2006
    125
    0
    0
    Gerwen
    Ja dat doe ik..
    Nouja, de misselijkheid is voor een goed doel he? hihi..
    Ik ga even lekker douchen..

Veel plezier vandaag.. en ik hou je op de hoogte.. :p

liefs!

6. Niet meer actief

Hoi doen he! jennie72

7. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb ook witverlies en een paar dagen voor ik positief testte dacht ik dat ik ongi ging worden. Niet dus hahaha!

8. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Succes EsraMaria!
    Zal voor je duimen!Ben benieuwd!Ik ben nu al even overtijd en durf ook niet te testen :( .Had idd ook rond mijn NOD ineens dat ik dacht dat ik :evil: had,maar bleek een hele zooi wit slijmerig (sorry :oops: ) vloed te zijn...En nu dus ook nog steeds niet ongesteld.

9. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Vandaag had ik dat ook, toen ik naar huis reed. Ik dacht echt: wow...volgens mij ben ik al bloed aan het verliezen (zit 2 dagen voor mn nod)
    Toen ik thuis kwam keek ik en zag alleen wittig slijm, veel..
    maarja, kan ook aankomende ongi zijn...ik wacht het af..wat mn temp is morgen...

ben trouwens ook super maar dan ook super shaggie vanaf net...

Liefs

Sylvia

Deel Deze Pagina