Ik had van het weekend ff schrik, na het vrijen had ik paar druppels bloed verlies, ik helemaal in de stress, verloskundige gebeld en die gaf aan dat het een beginnende miskraam kon zijn maar dat het ook heel goed kon komen door een goed doorbloedde baarmoeder. Nu mag ik morgen voor mijn eigen gemoedsrust een echo laten maken, dus daar ben ik wel blij mee, want maak me wel zorgen. Ik weet dat ik gewoon moet afwachten, maar vroeg me af of er meer mensen zijn met ervaringen op dit gebied... en hoe dat is afgelopen...
Na het vrijen kun je idd bloed verliezen. Is niet zo erg. Het kan zijn dat er een paar bloedvaatjes geknapt zijn. Wel fijn dat je een echo kunt laten maken. Is toch spannend! Succes!
Hoihoi, Natuurlijk is het schrikken, dat begrijp ik heel goed. Toch hoeft het niks ernstigs te betekenen hoor. Fijn dat je een echo krijgt. Succes!
Net echo gehad en nog geen zekerheid hihi, ik moet me er maar bij neerleggen dat ik net als ieder ander geduld moet hebben. Ik zou volgens berekeningen 8 weken (en 1 dag) moeten zijn, maar volgens echo is dat 6 weken en 4 dgn, dit zou een slecht teken kunnen zijn omdat . echter het hartje klopt en dat is dan weer een goed teken. Conclusie was letterlijk, afwachten dus.....
denk dat er een adertje is gesprongen ofzo, het is daar nu veel beter doorbebloed, maar er gaat ook sneller een vaatje knappen, dan daarvoor. Zolang het hartje klopt, moet je je niet te veel zorgen maken, maar krijg je buikkrampen ( ernstige geen baarmoedergroeipijn) dan even je gyn weer bellen en ook als je erger gaat bloeden. Houd je ons op de hoogte?
ik heb het ook gehad met 8 weekjes geen echo gehad want volgens mijn vk hoefde ik me geen zorgen te maken ik dacht dus dat ik al 11 weken was met onze eerste echo en dat is toen ook een week terug gezet kijk mijn banner!uk doet t super goed dus relax zou ik zeggen............
kan idd heel goed van goede doorbloeding. bij mijn eerste bezoekje werd er uitsrijkte gemaakt en hier kwam ook bloed bij mee is heel normaal zei mijn frauenarts niks om je ongerust over te maken. wat ik mij nu wel afvraag is he hoe kan het dat er bij sommigen ineens een wk of 2 verschil zit in however je bent. waren jullie dan erg onregelmatig ofzo. zelf weet ik heel goed wanner mijn ei was dmv temp bijhouden. en kan dan miss paar dagen tussen zitten door de innesteling oid maar weken toch niet. ben dus wel benieuwd hoe dit kan.
Thx voor al jullie reacties, ik ben inmiddels redelijk gerustgesteld. Met dank aan jullie reacties en mede omdat ik gister met mn agenda in de hand de 11 dgn verschil redelijk voor mezelf kon verklaren. Mama Suus, Ik was heel regelmatig, echt op de dag nauwkeurig, en heb mn eisprong volgens mij ook gevoeld. Echter gaf de verloskundige aan dat een bevruchteitje er soms langer over kan doen om zich in te nestelen in de baarmoeder (het verblijf in eileider is ook variabel). En op het moment van innesteling gaat het pas groeien en verloskundige meet groei en stelt aan de hand van lengte leeftijd vast. (mijn vriendin is zelfs twee weken teruggezet en zij was ook heel regelmatig, maar bevallen van gezonde meid, echter wel twee weken te vroeg, maar was perfect op gewicht dus dat zet je wel aan het denken hoe precies het is) Ik heb wat bloed bij mijn innesteling gehad, en toen ik gisteren terug ging tellen aan de hand van die 11 dagen kwam ik precies op die dag uit, het zal dus wel kloppen