Ok, ben nu al een paar dagen met die Romed dipsticks, maar geen ovulatie nada niente. Vorige maand ook al. Terwijl ik toch alle tekenen krijg: helder slijm, steken en pijn in onderbuik...vlak boven mijn schaambeen.
Hey, Ja erg he, die ovu-testen.... ik ben onlangs begonnen met de testen van matcare (via internet, lekker goedkoop) maar daar werd ik alleen maar nerveus van, alleen maar dunne lijntjes! Gelukkig ben ik tegelijkertijd testen van Clearblue (DUUR!) gaan gebruiken, en maar goed ook, bij Clearblue een dikke vette streep en dezelfde dag getest met matcare een heel dun lijntje! Succes ! Kari
ik gebruikte altijd de cb testen maar dan de digitale dan krijg je een smiley als je ei eraan komt en gewoon een rondje als ie nog niet komt succes meid
Die van de webwinkel (die stripjes met groen eraan), gaven bij mij duidelijk positief aan. Ben er wel tevreden over. Nu maar hopen dat het over twee weken een positief resultaat geeft. [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
ik gebruik ook altijd clear blue digitaal. wel wat duurder, maar geen gehannes met streepjes. heb mijn ei tot nu toe nog nooit gemist. groetjes peggy
Ik heb het ook altijd 1 of 2 dagen ervoor testen maar krijg niks te zien dat is een digitaal als je je ei krijg, krijg je een glimlachend gezichtje maar bij ons lukt het ook niet Ik vind het heel raar maar ja hoe zou ik het anders moeten doen
Nou, hij heeft toch maar besloten om te komen. Vandaag een licht lijntje, dus waarschijnlijk komt hij morgen. Eindelijk na 2 maanden testen