Dat snap ik.. maar er werd een beetje gedaan alsof ze niet te vertrouwen zijn. Hier gewoon een positief verhaal om de blijdschap van ts nirt onderuit te halen terwijl dat misschien niet nodig is.
Als deze reactie idd van hcg is (wat ik heel erg voor je hoop), dan ben je iig nog niet overtijd maar iets van 9-10 dpo
Spannend morgen een andere test doen! Hier ook goede ervaring met de action early, gewoon per 1/2 bekijken Ga duimen voor je
Nee hopelijk is het gewoon hcg, maar als iemand heel blij wordt van zo'n test ben ik wel altijd voorzichtig. Überhaupt een lichte streep na nod kan spannend zijn. Ik vind dat we dan ook best onze twijfels en ervaring mogen uitspreken en ik hoop van harte dat wij "ongelijk" hebben en dit gewoon hartstikke het begin van iets moois is!!!!
Meiden, ben echt zoooo kwaad op mezelf. Ik ben om 3u smorgens gaan plassen en terug in bed gekropen. Om 6u werd ik ineens wakker en dacht ik aan de test.. dommm!!!! Heb dan om 6u toch een test gedaan .. is weer zeer licht .. en idd test early van action gezien ik er nog ene thuis had. Misschien moet ik 2 dagen wachten en zoals de rest zegt met een andere merk proberen ? Kruidvat hoort goed te zijn heb ik gelezen. Ben nu 3 dagen overtijd volgens mij. (Foto met en zonder flash)
Wat ik me afvraag.. 27 september was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Op 12 september denk ik mijn eisprong gevoeld te hebben. Op 19 oktober had soort van messteken aan de linkerkand van mijn onderbuik. 2 dagen voor nod kreeg ik precies pms pijn (buik-beenpijn). Op NOD zelf en dagen erna was deze pijn weg. Symptomen nu: - lage rugpijn -pijn rondom navel - constant niezen - milde pijn aan onderbuik af en toe Hoeveel weekjes/dagen zou ik nu zijn? Mijn cyclus schommelt van 30-32 dagen.
Nou.. ik zie toch echt een streepje. Zoals door anderen ook al aangegeven zou ik een ander merk doen. Predictor is toch echt de beste.
Dan zou je nu een week of 5 moeten zijn?. Er daar zijn je testen te licht voor. Ook als je innesteling op 19 oktober was is je test veel te licht. Een innesteling gebeurt rond 8-9dpo, volgens mij. En als 12 oktober je ei was zit je nu op 19dpo. Dan zou je een knaller van een test moeten hebben. Tenzij je eisprong veel later kwam. Rond 21/22 oktober, dat zou je lichte test kunnen verklaren. Dan zit je nu op 9-10 dpo. En je geeft aan dat je cyclus varieert tussen de 30-32 dagen Maar het kan ook zijn dat je een cyclus hebt overgslagen en dat dit een reactie is op een naderende ei. Heel veel theorieen dus. Maar ik ga voor een latere eisprong! Er is ook een duidelijke oploop te zien in je testen.
Misschien was 19 okt je eisprong pas? Hup naar de winkel en een Predictor halen! Je maakt het spannend (Streepje van Action vind ik wel duidelijker maar lijkt grijs?)
Ga binnen 2 dagen terug een test doen. Heb net even gezocht naar de gevoeligste test. (Zie foto) Maar mijn testen zien er op de foto miss grijs uit, maar effectief roze lichte strepen op beide. De kruidvat test 2 voor 5euro zou wel beter zijn dan de predictor?
Kruidvat is niet meer zo goed als dat die was. Ik zou de predictor halen/bestellen bij op=op. Betaal je ook 5 euro voor 2 en heb je ze morgen in huis. Gaf bij mij een veel duidelijker resultaat dan kruidvat
Uitgaande van de eerste dag laatste menstruatie (zoals de vk rekent) zou je morgen 5 weken zwanger zijn. Uitgaande van de vermoedelijke eisprong (ik neem aan dat je 12 oktober bedoeld) zou je vandaag op 19 dpo zitten en dan zijn je testen veel te licht. Latere eisprong zou kunnen, latere innesteling ook. Wat al meer gezegd is, beter even testen met een predictor, de action geeft soms deze valse lijntjes en als ze niet oplopen weet je wel haast zeker dat ze vals zijn.
Ik denk eerder de 12e groeipijn en de 19e pas een eisprong. Dat zou meer overeenkomen met een nog licht streepje.
Op je action test van gisteren zie ik ook weer een streepje.. Ik ben heel erg benieuwd wat de test morgen laat zien! Ik ga duimen voor je!