Deze dipstick kan nog meer knallen, maar deze is bijna of net niet meer op de piek. Morgen knal dan heb je de piek, of morgen lichter en je hebt de piek net gemist en was deze test nog aan het eind van je piek.
Ik zou hem als positief zien, maar nog wel ff doortesten. Sorry maar ik heb nooit knal testen. Dus ik zal dan of op verkeerde tijden testen óf een hele korte piek hebben??
Zou wel t gezellig maken en door testen echter waren mijn ovutesten alleen donkerder dan dit met ovitrelle, dus niet uit zichzelf, dan had dit mijn piek geweest
Dank jullie wel dames. Vandaag gaan we weer kijken wat het testje doet, en test ook nog wel even door. Als bekende met Pcos voor mijn vorige zwangerschap heb ik geen idee wat mijn lichaam nu gaat doen.
Hallo dames, Net weer een testje gedaan en het lijkt erop dat gisteren toch mijn “piek” is geweest. Voor mij nog niet zeker en test daarom nog even door.
Nou haha daar gaan we alweer... lang leve pcos zal ik maar zeggen Al moet ik zeggen dat deze toch nog wel meer knalt
Ja dit is tot nu toe de donkerste. Test normaal 1x op een dag rond 17.00uur, nu in weekend dus om 12.00uur ook eentje gedaan. Ik temp nog niet, omdat ik het nog niet echt wil forceren. 1e ronde Ik heb ook geen idee of ik nog steeds de pcos klachten heb als voor mijn zwangerschap.
Het is even afwachten inderdaad in hoeverre je pcos gaat opspelen denk ik. Ik dacht dat je ook tempte vanwege FF in je hantekening. Maar denk eigenlijk dat dit pas je echte piek was hoor.
Ja denk dat ik hieruit ook mijn echte piek kan halen voor nu. Ik heb ff om mijn slijm, ovu test en bmstand in te vullen. Gebruikte hem voor de zwangerschap idd ook voor het tempen, maar wilde dit nu nog niet gaan doen. Ik ben in mijn pauze ronde van clomid namelijk toen zwanger geraakt
Gewoon even op de rest van je lichaam letten dan en de thermometer nog even laten voor wat het is inderdaad. Super trouwens dat je net in die ronde zwanger bent geraakt.
Ja dat was heel bijzonder We zouden de maand erna in gesprek gaan voor een volgend traject omdat ik al in een jaar naar de hoogste dosis clomid was zonder resultaat.
Oh wauw heel bijzonder en hoopgevend ook. In ieder geval heel veel succes, hopelijk deze keer wat eerder geluk.