Oh Marjonneke, wat shit zeg. Dan denk je alles gehad te hebben... En bij twijfel gewoon aan de bel van de HA of gyn trekken, daar zijn ze voor. Sterkte, knuf.
nu een maandje later ,gisteren weer een lichte test en vandaag is hij "duidelijk licht " en nu hoop ik dat ik vrijdag een mooie test heb en dat ik het dan een beetje geloof !!!!
I hope so , kan het bijna nog niet geloven maar ben zo bang dat het weer uitloopt op een grote teleurstelling ....
dank je wel lieverd , ik durf er bijna niet in te geloven ....eerst maar eens een paar weken verder zien te komen ........... bibber , bibber , bibber .......
Meid kom op positief blijven denken het is moeilijk ik weet het ik heb in april een miskraam gehad met 10wk en ben nu 13+3 dagen zwanger alles gaat tot nu toen goed ik wens je een helefijne zwangerschap liefs Maria
Oh meis het is echt onwijs eng en de eerste weken zijn vreselijk. Gooi al je angsten en zenuwen hier neer en we gaan gewoon onze best doen om je deze weken door te slepen. hele dikke knuffel van mij!
ik heb t topic even gelezen en ga keihard duimen dat t deze keer gewoon helemaal goed gaat! dat je een fantastische zwangerschap hebt!
th@nx , ik heb het idee dat ik al wat kwaaltjes krijg , maar velik die omdat ik positieve testen heb gezien en ik overal op ga letten of is het echt zo ??? Ik voelme zo'n onzekere muts , als ik nu het verschil zie in die 2 testen dan zou ik een gat in de lucht moeten springen , want je ziet het verschil erg goed ... Maar manlief en ik , willen eerst over 2 weken een goede echo en ook maar eens die 2 weken goed door zien te komen , want uit ervaring kan er dan ook vanalles mis gaan .....
het moet toch een keer goed gaan voor jullie.. nogmaals gefeliciteerd! en een dikke knuff en kus erbij en ook super dat je iig duidelijk verschil in testen ziet super!
ik heb toch maar een kruidvat -testje geprobeerd , en kan het niet langer ontkennen , hij knalt er nog niet vanaf , maar duidelijk is ie wel !!!!!! En nou blijven zitten en op de juiste plek !! _________________ Thijme(4)&Tara(3) 24-6-08 bbz 10-3-09 missed abortion--> curretage 9-8-09 alweer mis .. hold on little one , please stay ... ~dag lieve vlindertjes ~ Voor altijd in mijn hart !