Even spieken hoe het met jonnetje gaat . Joepie een duidelijke test!! Duimpjes draaien hier nog steeds voor je. Wanneer heb je de eerste echo?
ik ga maandag bellen Trees , maar probeer rond 6,5-7 weken een echo te krijgen , ik wil wel zeker weten dat ik een hartje kan zien ......
Ik kan me goed voorstellen dat je tot dan wilt wachten. Dat gaan een paar lange spannende weken worden, maar ik blijf keihard voor je duimen. Als je van je af wilt schrijven, heb ik een luisterd oog voor je
Ik heb op WBM al een heel verhaal getypt . *zwaait meteen even naar Caro en wenst er alvast héééél veel succes met de eerste IUI*
Lieve Marjon, ik ga kei hard voor je duimen dat het deze keer wel allemaal goed gaat!!!! En dat we strakjes samen over kwaaltjes e.d. kunnen zeuren Heel veel liefs!
trouwens Manlief begon gisteren over of ik nog een test wilde doen, ik zei dat wil ik wel maar daar haal je nog niet uit of het goed zit ja of nee ......Daar gaf hij ke wel gelijk in ,maar zo'n tester alsik ben heb ik het toch gedaan , en hij knalde er meteen af , teststreepkwambijna eerder als controle - streep ..Hcg verhoogd dus goed en dat was bij mijn bbz niet het geval ....straks gelijk bellen..
nou ik heb een afspraak gemaakt !! Wilde eigenlijk een weekje later , maar dat zou dan 2 weken later worden omdat ergeen plaats was , dan toch maar een echo met net 6 weken.............. 25 september mogen pat en ik gaan kijken !!! En als ik nu naar vorige ronde kijk en dan mijn langste cyclus aanhou danben ik uitgeteld op Tara 's verjaardag : 19 mei ..
dat ga ik zeker proberen Wendy !! Ik doe het ook wel maar inmijn achterhoofd ben ik nog een beetje terughoudend !!
ik hoophet ook Claire !! Al lijkt dat nu nog wel heel onwerkelijk !!Maar de banner durfde ik al aan !!
Mooie banner Jon . Je hebt het aangedurft! Duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim etc. Off-topic knuffel terug voor paradijsvogel!
Gefeliciteerd! Ik hoop zó voor je dat het nu wel goed gaat! Nog een paar daagjes tot de echo... zo spannend. Ik hoop dat je het allemaal een beetje uithoudt en dat alles nu 'gewoon' goed gaat.
Ik heb een heel mooi kloppend hartje gezien en op de juiste plek !!!!!!!! De gyneacoloog , hele aardige man trouwens , dacht dat mijn termijn , van ong 6 weken wel ong klopte , hij zei kan een paar dagen meer en ook een paar dagen minder , omdat het nog zo pril is , wilde hij nog geen termijnbepaling doen omdat je er heel snel een paar dagen langs zit ..dus over 2 weekjes mag ik terug en gaat hij de termijn bepalen en hij verwacht dan dat ik tussen de 7,5 en 8,5 week zal zitten ....