Ik duim voor jou maar ook voor mij zelf, en probeer net als ik toch te genieten en positief te blijven. Ik Heb in april een MK gehad, Maar dit voelt veel beter aan, ik voel nu dingen en toen niet. Dus ik hoop ook dat deze uk bij mij blijft. Waar haalt iedereen toch die leuke banners vandaan als ik vragen mag? X sun
als je mijn banner leuk vindt moet je er ff op klikken dan kom je op die site !!! proficiat trouwens !!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey jon, Ik was een paar daagjes weg, maar ik zat gisteren constant aan je te denken en hoopte zo dat je een mooie echo zou gaan krijgen. Nu lees ik dat je hartactie hebt gezien! Wat een super goed nieuws. Ik ben echt onwijs blij voor je en ik gun het je van harte! Liefs Trees
Dankjewel Lieve Trees !!! Ik hoop zo dat jullie dit geluk ook gaan vinden ....... Want ik blijf het oneerlijk vinden .......... een hele dikke knuffel voor jou en manlief !!!!!!!
Lief van je! Onze tijd gaat ook wel komen (en het lijkt erop dat we deze maand weer een kans krijgen ). Wat een opluchting moet dat gisteren voor jullie zijn geweest. Lukt het nu om een beetje te genieten of is dat te moeilijk?
o jeetje Trees spannend , hopelijk is dit dan de kans .. Ik durf nog niet echt te gaan genieten , daar is teveel voor gebeurd en ik heb hier teveel gelezen , hopelijk na de volgende echo kan ik langzaam die roze wolk opkruipen .. Tuurlijk ben ik wel helemaal blij ..en kan niet wachten als de volgende echo goed is om het dan aan Thijme en Tara te vertellen .. dikke kkknuufffff
Ik vind het altijd zo jammer dat het genieten je ontnomen wordt door alles wat er gebeurt is . Ik hoop dat de volgende echo zo mooi is dat je in ieder geval voor eventjes op een roze wolkje mag kruipen. Dat heb je zo verdient!
Yessss... heb af en toe meegelezen met je, en wat een dieptepunten en lange weg is het geweest. Maar een kloppend hartje, prachtig.
ja evenstar , ik kan het zelf ook nauwelijks geloven , ben best wel bang dat er alsnog iets gebeurd , waarop onze droom weer in duigen valt ......................maar hopelijk loopt dit sprookje wel goed af ...
Heel veel geluk toegewenst en dat je deze spannende periode maar heel goed en snel door mag komen. Liefs Minke
Wat super, een kloppend hartje! Ik snap dat je het nog doodeng vindt, ik hoop dat de tijd snel gaat en vooral dat alles goed blijft gaan!
wat lees ik nu een goede echo met kloppend hartje? gefeliciteerd meid, vind het super voor jullie op naar de 12 weken en hopelijk kun je dan een beetje gaan genieten