Volgens mij ben ik echt voor het ongeluk geboren. Ik ben weer gezakt! Mn instructeur probeert het nu nog 1 keer voor de bevalling en anders zal ik mn theorie ook weer opnieuw moeten doen. Ik voel me echt K*T op het moment. Zal ook wel aan de hormonen liggen, maar goed. Dank jullie wel voor alle steun... Liefs, Duveldraakje
Dit vind ik wel een eng stukje eigenlijk. Rijden moet je overal kunnen, en je dus ook overal prettig voelen. Ik neem aan dat als je je papiertje hebt ook buiten Vught gaat rijden? Iemand die onzeker is op andere plekken kan ik ook tegen komen als ik aan t rijden ben, en moet er niet aan denken dat zoiemand ervoor zorgt dat ik in t ziekenhuis beland, of erger.... En om te voorkomen dat iedereen nu over mij heenvalt, ik weet heus wel dat er nog legio andere redenen kunnen zijn als zoiets gebeurt en dat dat ook kan gebeuren als je je wel overal prettig voelt. Onzekerheid vergroot de kans op n ongeluk. Als je meerdere keren op examen moet wil dat echt niet zeggen dat je n brokkenpiloot bent, examenvrees kan alles verknallen en zegt niks over je rijvaardigheid. Ik ben de 3e keer geslaagd en heb 1x (kleine) brokken gemaakt in de 18 jaar dat ik t nu heb, had toen net mn rijbewijs en werd afgeleid door mn moeder :x Balen dat je weer gezakt bent, wat gaven ze aan als reden? Heb je wel eens gedacht aan medicijnen die soms wel eens gebruikt worden voor examenvrees? Misschien n idee voor de volgende keer?
O o o... meisje toch.. Echt super klote voor je! Ik had het zo gehoopt voor je! Maar wat is er dan gebeurd?
Ik had in principe goed gereden alleen maakte ik op het einde een aantal fouten. Als ik er 1 minder had gemaakt was ik geslaagd. Ik moet gewoon leren om dingen automatisch te doen en er niet te lang over na te denken. Ik heb daarnet van mn instructeur gehoord dat ik voor mn bevalling niet meer op kan. De enige opening was 6 juni en aangezien ik 13 juni uitgerekend ben lijkt me dat niet echt verstandig. Hij blijft het wel in de gaten houden, maar ik wil in mn verlof (deze gaat op 16 mei in) eigenlijk niet meer op. Als ik inderdaad na de bevalling op ga dan vraag ik aan de HA ook zeker wel een rustgevend medicijn. 1 voordeel heb ik wel, mn zus is ook 6 keer opgeweest. Ik ben dus niet de enige in onze familie. Liefs, Duveldraakje
Al was je wel de enige in jouw familie! Ik hoop voor je dat je nog vóór je verlof mag afrijden (en dan GOED!). Kan je anders geen extra lessen krijgen vóór het afrijden? En dan heb ik het niet over ééntje...
Nou persoonlijk ben ik wel blij als het na de bevalling is. Dan mag ik ook weer iets nemen ervoor. Het lessen is geen probleem, tijdens het lessen rijdt ik altijd perfect. Het zal wel een combi zijn van zenuwen (examenvrees) en hormonen dat het nu niet wil lukken. Liefs, Duveldraakje
Heej duveldraakje...jammer joh meis... Maarre ik denk wel dat er nog wat openingen komen voor af te rijden, en ik denk ook wel voor 16 mei. Af en toe is het vol en dan is de aanvraag groot, dan zetten ze er vaak nog een examinator bij. Ben zelf niet zo'n fan van pilletjes, poedertjes enz, heb met mijn leerlingen eigenlijk altijd dat het averechts werkt. Die rijschool waar je bij rijdt, is dat een 1 mansrijschool? Anders zou je een keer kunnen vragen of je een paar lesjes bij een andere instructeur mag volgen. Ik zeg niet dat het probleem bij je instructeur ligt, maar iemand anders kijkt er toch weer anders tegenaan. Je kent diegene niet, dus hij kijkt weer 'vers' tegen je aan.