Hallo, heeft hier iemand ervaring met biba bebie in nieuwengein?Ik heb daar gister heel vrolijk geld naar over gemaakt,en nou belde ik er even heen om wat te wijzigen,en nou bestaat het telefoonnummer niet meer,en de mobiel nemen ze niet op! hoop dat jullie goeie ervaringen met hun hebben,want ik zit een beetje in de rats nu! liefs jolien
Als je het niet vertrouwd, zou ik het geld terug halen (laten storneren)... Dan nemen ze vast wel contact op, als het ze echt interesseert! Racebabe
Nieuwegein is ook bij mij in de buurt. Maar die hele naam zegt me niets. Vind het inderdaad maar vaag. Ga naar je eigen bank en laat het geld inderdaad terugstorten. Dit kan volgens mij altijd binnen 30 dagen gerealisseerd worden. Suc6!
Storneren kan alleen als je geld geincasseerd is. Als je zelf geld hebt overgemaakt kan je bank helaas niets voor je doen. Ik hoop dat er niets aan de hand is en je gewoon krijgt waarvoor je betaald hebt.
op hun site staat: Contactgegevens Biba Bebie Miluska Gagliardi - de Ruiter Parcivallaan 6 3438 EH Nieuwegein Nederland telefoon: 030 - 6042718 mobiel: 06 - 42533836 Biba Bebie is het gemakkelijkste per e-mail te bereiken. Let op: Biba Bebie gaat verhuizen. Vanaf 1 februari 2007 verhuisd Biba Bebie naar de Graaf Woldemarlaan 2 (3434 DM) te Nieuwegein. Indien u een bestelling plaatst, houdt u er dan rekening mee dat het vanaf medio januari 2007 soms wat langer kan duren, voordat u deze ontvangt. Voor een spoedbestelling e.d. dient u telefonisch contact op te nemen.
ja heb gelukkig al mail contact gehad met haar!Als het goed is heb ik overmorgen alles binnen! Thanx meiden!