Na jaren geleden te horen hebben gekregen ,na vele onderzoeken, onvruchtbaar te zijn nu onverwachts in verwachting! Ik heb al een dochter van 15 en daarna is het nooit meer gelukt zwanger te worden. Na de eerste schrik (ik ben al 40) zijn we ontzettend blij met onze zwangerschap. Wel heel vreemd om na 16 jaar weer in verwachting te zijn maar we vinden het een ongelooflijk kado en genieten ondanks de zorgen of het allemaal wel goed blijft gaan. Groetjes Dani
Gefeliciteerd! Wat een leuke verrassing en ik hoop dat alles goed mag gaan!Geniet ervan en fijne zwangerschap!
Dank jullie wel! Met recht een super verrassing!!! Genieten gaat best lastig, ben zenuwachtig en hoop zo dat alles goed blijft gaan. Zestien jaar geleden maakte ik me daar totaal niet druk om dus waar dat nu aan ligt?
gefeliciteerd, wat super gaaf ..Vind je dochter en man het ook leuk??? Domme vraag waarschijnlijk hihi super!!
Gefeliciteerd! Onvruchtbaar verklaard en toch zwanger, wat een verrassing/shock moet dat zijn geweest zeg! Geniet er van
Gefeliciteerd, wat geweldig en wat een wonder! Geniet ervan, hoewel ik me goed voor kan stellen dat je er nu toch wat bezorgder in staat. Probeer toch van de kleine dingetjes te genieten! Ik duim voor je! Hoe vond je dochter het?
Dochter vind het helemaal super en te gek,is ontzettend blij hiermee. De vader van deze baby is niet haar vader maar deze vader is na 2 dagen volledig in shock te zijn geweest ontzettend trots,blij, bezorgd en heel lief voor mij. Ik was zelf ook wel een paar uur in shock hoor, stond huilend met de test in mijn handen van ongeloof en een beetje paniek. Heel even de twijfel van houden of niet maar die twijfel was snel weg.Natuurlijk houden we het! Wereld even op zijn kop, staat nu alweer redelijk recht, oplossingen komen er vanzelf en sommigen zijn er al een beetje, gaat helemaal goed komen. Morgen afspraak maken bij verloskundige en als ik daar eenmaal ben geweest krijg ik hopelijk wat meer rust als alles goed blijkt te zijn. Maakte me vandaag op een of andere manier erg veel zorgen maar die zijn na een goed gesprek samen wat naar de achtergrond verdwenen. We vertrouwen erop dat het gaat zoals het moet gaan en daar kunnen we toch niets aan doen. Voorzichtig weer genieten dus