Hallo allemaal! ik ben nu al een paar maanden gestopt met de pil en steeds een mooie cyclus van 27/28 dagen gehad. Verleden maad 34 ivm stress. Nu zijn we dus begonnen met klussen en hebben het eigenlijk om de dag maar gedaan jajaja geloof dat mijn mannetje er ook wel klaar voor is. Nu zou ik dus vanaf morgen ongesteld kunnen worden t/m 10 juni maar ik heb sinds 1,5 week een heel erg raar gevoel. Het ene moment heb ik honger het andere moment weer niet. Voel mij erg moe en slaap veel (had 2 weken vakantie!!!). Nu werd ik gister avond zo misselijk dat ik moest overgeven!! Niet veel maar een beetje en vandaag voel ik mij weer redelijk normaal alleen opgelasen gevoel in mijn buik. Mijn borsten staan trouwens ook redelijk onder spanning en heb het idee dat ze bond en blauw zijn geslagen af en toe. Ik weet het allemaal niet meer, hoe lang moet ik nu wachten voor ik kan testen??? zal ik maar 10 mei nemen en dan 3 dagen erbij????? Zou wel erg snel zijn als ik gelijk de eerste ronde zwanger word hoop het natuurlijk wel. Nou het is een lang verhaal geworden maar ik moest het even kwijt Liefs Esther
word trouwens ook soms beroerd van sommige geuren dat is sinds een paar dagen. Het ruikt allemaal veel sterker al eerst!!!! bah soms zo erg dat ik bijn moet kotsen..........
als de cyclussen van 27/28 de overhand hebben ....dan zou ik over een dag of 2 testen ....maar als je al zo sterk de sympt. hebt ...zou er ook voldoende hcg in je lichaam moeten zitten en zou je ook nu kunnen testen ...(miss. een vroeg ei gehad)...hoelang ben je al met de pil gestopt ? suc6 meid
Ben sinds februari gestopt met de pil Heb 7 mei mijn laatste cyclus gehad, en vanaf 13 mei aan het oefenen!!! zou dus nu zo'n 3 weken zijn denk ik dan. 8) Ben nu wel een beetje gestresst!!!! Liefs Esther
Nou ik geloof dat mijn doorkomen!!!!! Heb vanmorgen wat bloed verloren......... Hoop misschien op een innestelling maar ja........eerst maar even afwachten en anders door naar de volgende ronde. Liefs Esther