Kruidvat is negatief gebleven.. Ga inderdaad morgenvroeg nog maar eens testen.. Echt slecht als het een vals positieve was zeg.. Ik hoefde niet eens te turen voor een streepje..
Ik heb toevallig zelf een paar dagen terug precies zo'n streepje gehad. Zelfs na opdrogen een duidelijke roze streep. Dezelfde test was de dag erna wit . Als kV negatief was vrees ik dat het niet raak is.
Vanmorgen weer getest met kV en met z&k.. Toch lijk ik op de z&k weer n streepje te zien, maar wel lichter als gister.. Zou ie dan weer vals positief zijn??
Bedankt voor je reactie.. Ik zie ook niks op de kV.. Maar op z&k wel.. Heel irritant dit.. Maar ga er maar vanuit dat het niks is!
ik denk dat t niet raak is. Ook op die z&k zie ik weinig eerlijk gezegd....... zijn de duivels er al of nog niet? Je zou nog een digitale kunnen doen, dan weet je het echt zeker.
Digi zou ik niet doen die zegt niet zwanger....zonde van je geld. Gewoon even afwachten, zolang je niet ongesteld bent is er gewoon hoop ts
Bedankt dames! Ik denk zelf ook nu dat het niks is.. Duivels zijn er nog niet, maar zullen vandaag wel komen denk ik! Bedankt voor het mee kijken!
Ik heb ook al eens een melding gehad. Heb echt duidelijk positieve testen gehad terwijl ik niet zwanger was, 100%. Niet leuk.. ik raad ze ook bij iedereen af.