Lieve allemaal, ik heb een hele onregelmatige cyclus, de laatste keer dat in ongesteld was, was eind september. Wel proberen wij weer zwanger te worden. Vanmorgen 2 testen gedaan, allebei een heeel licht streepje. Wat denken jullie? Veel liefs. Bekijk bijlage 438539
Ik zou zelf zeggen bij de testen er zit hoop in, als de streepjes ook kleur bevatten (dat zie ik zo niet). Echter is het wel vaak zo, dat vrouwen die een hele lange cyclus hebben vaak in zo'n lange periode geen eisprong hebben (zeg maar meer dan 50 dagen). Maar zo als ik altijd tegen mij kinderen in de klas zeg, bij biologie heb je altijd een uitzondering op de regel, ik duim voor je!!!
Dat had ik ook.. toen ik tevroeg had getest.. een lichte tweede streep.. misschien over paar dagen opnieuw testen? maar je lijkt me wel zwanger .. tenminste bij mij was dat wel zo.. succes meid!
In een ander topic zeg je trouwens dat je uitgerekend bent van je tweede kindje in september! Gefeliciteerd !
Zou zomaar eens positief kunnen zijn! Van onze oudste had ik op dag 119 ofzo een positieve test dus het kan zeker zo zijn dat je wel een eisprong hebt gehad in je lange cyclus.