Zou het raak kunnen zijn geweest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wolkje85, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Wat een naar bericht kregen jullie te verwerken. Ik hoop heel erg dat het raak is. Zou wel heel mooi en bijzonder zijn. Ik duim in elk geval.
    Zou het leuk vinden als je ons op de hoogte houdt.

Veel sterkte in elk geval.

2. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi dames,
    Nou alvast aan 1 kant goed nieuws! We hebben vanmorgen uitslagen gehad in het ziekenhuis en ze hebben vorige week met de operatie alle kanker weg kunnen halen! Hij hoeft geen verdere behandeling meer en hoeft alleen maar regelmatig op controle. Wat een opluchting!! :)

Ondertussen heb ik echt vreselijk last van m'n rug, en m'n borsten zijn echt twee beurse blauwe plekken. Dus of ik ben zwanger of ik ga een mega ongesteldheid tegemoet. Net twee testjes gehad en heb echt de neiging al te testen, ook al kan het pas maandag officieel!

Nog even afwachten dus!

Ladytijger: ik hoop voor jullie ook dat je snel zwanger bent!

Heeft iemand trouwens wel eens voor de datum positief getest met een normale test of werkt dat echt niet?

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Wat een goed nieuws!!

Ik heb weleens 3 dagen voor NOD positief getest met een gewone test. Je kan het proberen natuurlijk..

4. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Dankje wolkje dat is erg lief van je

Ik hoop dat het voor jouw al raak is en anders erg snel raak mag zijn

5. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

En wolkje weet je al wat meer of je wel of niet zwanger bent?
    Ik hoop het eerste natuurlijk voor je

6. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Zit net je topic te lezen jeetje meid wat heftig.
    Ik zag ook dat je je banner hebt veranderd. Wat geweldig zeg! :D

Gefeliciteerd.

7. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Ik zie dat het raak is. Wat super speciaal liefdeskindje zeg.
    Wat zei je man ben zo benieuwd!!!!

Geniet ervan meid....je kindje heeft een speciale voorgeschiedenis (L)

8. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi dames!
    Ja ik moet er nog even aan wennen, maar het is toch echt zo! Al Drie testen gedaan en ze geven allemaal een heel
    Licht streepje! Gisteren al verloskundige gebeld en die zegt: meid als er iets zit dan zit er ook echt iets! Verschilt schijnbaar ook per persoon wanneer je hormonen sterk genoeg zijn om de streep heel donker te maken. Voel me ook al echt helemaal anders!

Het is inderdaad heel speciaal allemaal! Zo een bewuste keuze in een heftige tijd en dan gewoon in een keer raak! M'n vriend is helemaal in de wolken (net als ik hoor! ) en zei gisteren ook: het is gewoon voorbestemd! En dat is het denk ik ook.

Hij maakt zich alleen wel erge zorgen of hij gezond gaat blijven, maar ik hb er alle vertrouwen in!
    Vanavond gaan we het zijn ouders vertellen, die zullen vast ook helemaal gelukkig zijn met dit nieuws na de afgelopen weken!
    Morgen zijn mijn ouders aan de beurt!
    Ben heel benieuwd hoe iedereen gaat reageren, aangezien niemand weet dat we er al mee bezig waren.

En nog een leuk iets: we zijn het er wel over wens dat we heel graag willen trouwen voor de baby er is... Ik denk dus dat ik m binnenkort nog wel eens op 1 knie kan vinden... ;)

9. jazz

jazz Niet meer actief

Wow zit je verhaal ook te lezen en krijg gewoon kippenvel...Mooi verhaal. Gefeliciteerd...en geniet er maar van...

10. Meisje1982

Meisje1982 Actief lid

5 jan 2010
    257
    0
    0
    Wat fantastisch voor je meid! dit hebben jullie wel verdiend..

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

@wolkje
    Wat geweldig voor jullie ! Echt super !

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Pff wat heftig allemaal! En echt super dat je vriend geen behandelingen meer hoeft nu! Enneh, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :D! Ontzettend goed nieuws na zo'n heftige periode. Geniet er van!

13. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Zit nu net dit topic voor het eerst te lezen... Wat geweldig, gefeliciteerd! Ik hoop dat je een prachtige zwangerschap tegemoet gaat als tegenwicht voor de narigheid. Beterschap én felicitaties gewenst aan je vriend ook (hopelijk binnenkort je verloofde ;))

14. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.541
    8.500
    113
    Wat een geweldig nieuws!
    Gefeliciteerd!!!

15. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    ik zat laatst op dit forum te kijken toevallig.. wat een verhaal zeg! vond het zo erg voor jou en je vriend!
    maar was toen ook heel beniuwd of het raak zou zijn, dus af en toe even gekeken hier.. en wat een goed nieuws!!!
    kreeg er helemaal kippenvel van!
    dit hebben jullie wel verdiend! geniet er van samen en heel veel beterschap/sterkte met je vriend!

16. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
    Thanx voor alle felicitaties meiden! We durven het nog niet helemaal te geloven, maar we zijn ontzettend blij!!

17. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.424
    0
    0
    Noord Brabant
  18. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    #38 Norge, 19 aug 2011
    Laatst bewerkt: 19 aug 2011
    Oohhhhh...... Ik had je laatste reactie nog niet gelezen! Wat rot meid! Heel veel sterkte! We hopen op het beste!

19. Delta

Delta Niet meer actief

uhm tegen wie heb je dat?

Deel Deze Pagina