Ik heb advies nodig....omdat ik een beetje onzeker wordt.. Sinds oktober zijn wij bezig voor een kindje.in het begin was ik er erg veel mee bezig maar nu de laatste maand heb ik het naast me neer kunnen leggen en probeer me op andere dingen te focusen...maar toch rond de cyclus ben ik er toch weer erg mee bezig. Nu ben ik vandaag helaas weer ong. geworden. nu had ik een ,sinds sept. hou ik mijn cyclus Bij en die schommeld tussen de 32 en 43 dagen is dit normaal?? En hoe kan ik nou het beste mijn vruchtbare dagen uitrekenen?? Heeft iemand tips wat ik het beste kan doen??
Misschien is het een idee om je temperatuur bij te houden. Zo kun je ontdekken wanneer je eisprong is geweest. Zo krijg je inzicht in je lijf en je cyclus. Met de app van Fertility friend kun je heel gemakkelijk je kaartje bijhouden. Ik heb na mijn miskraam afgelopen januari mijn ei duidelijk gevonden. Ik hoop dat het snel raak is voor je.
Ik zou ook voor de ovulatietesten gaan. Gewoon handig, iedere dag een beetje rond dezelfde tijd over een stickje plassen en klaar. Als het dan een tijdje gaat duren en het nog niet raak is, kun je altijd nog erbij gaan tempen
Tempen en ovutesten is de beste manier om je eisprong te vinden.. Ik deed het allebei tegelijk. Hierdoor ben ik er ook achter gekomen, en nu weet ik precies wanneer ik eisprong heb.
Hoi nieuwjaar, Ja, het kan soms een hele tijd duren voordat je cyclus wat regelmatiger wordt. Ik vind ovulatietesten niet altijd even betrouwbaar, dus wil er nu ook bij gaan temperaturen. Toch wel prettig om inzicht in je cyclus te krijgen en je weet wanneer je eisprong is en je NOD!! Succes!!
ovulatie testen... of tempen moet zeggen dat de calculator van Zwangerschapspagina om je vruchtbare periode te berekenen het bij mij ook redelijk goed had steeds!
Mijn cyclus is ook onregelmatig. Hij schommelt meestal tussen de 30 en 37 dagen. Maar is ook weleens 28 of 45&60 geweest. Dus dat is nogal gokken. Wij hadden in ieder geval actie van dag 16 tot 23 (30-14 en 37-14). die 14 dagen is de gemiddelde tijd van eisprong tot menstruatie. Voor jou zou dat dan dag 18 tot 29.. En dan om de dag. Als het echt te lang duurt voor je gevoel kun je wel gaan tempen of ovutesten gebruiken. Hier was ik wel zwanger voordat ik me zorgen gaan maken.