Hallo allemaal, Iik denk dat dit wel een lang verhaal kan gaan worden, want er is zoveel informatie wat ik wil delen. Want zou het dit keer raak zijn? Vorige maand had ik een cyclus van 32 dagen en ik heb 1 keer gehad dat ik een cyclus had van 39 dagen. Meestal zit ik wel rond de 32 of 33 dagen. Vorige maand (die van 32 dgn) Begon ik met ovulatietesten op dag 17 en op dag 18 was ie positief. En deze maand dacht ik dat ik rond dezelfde periode moest gaan testen, aangezien ik vaak een cyclus van rond de 32 dagen heb. Maar ik had nog vijf strips en die heb ik allemaal opgemaakt en op dag 21 had ik nog steeds geen positieve resultaat. Dus ik dacht, ik zal m'n ei missen. Maar vandaag zit ik al op dag 34 en ik ben nog steeds niet ongesteld. Dus ik vroeg me af, zou het dit keer raak zijn? Ik heb geen last van zwangerschapsverschijnselen. Ik wil nog niet gaan testen, omdat ik eerder een cyclus had van 39 dgn. Ik had wel een aantal vraagjes: * Heeft iemand wel eens positief getest en bleek toch niet zwanger te zijn? * Hebben er meer meiden ervaren dat ze geen zwangerschapstekenen hadden en ze bleken toch zwanger te zijn? * Hebben er meer zwangere meiden geen innestelingsbloeding gehad? P.s. ik heb wel wat zwaardere borsten, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Meestal zien ze er dan ook stevig uit en dat heb ik dit keer niet. Ze zijn niet gevoelig. Ik hoop dat ik wat antwoorden kan krijgen op mijn vragen en dat het dus dit keer wel raak is natuurlijk! Groetjes van Karin.
Op de eerste vraag kan ik alleen het antwoord geven dat ik zwanger heb getest en ook echt zwanger ben, dus daar heb jij nu niks aan.... En op de tweede vraag is mijn antwoord: Ik had wel allemaal zwangerschapsverschijnselen, dus ook aan dit antwoord heb jij nu niks.... Op de derde vraag kan ik een antwoord geven: Ik heb geen innestelingsbloeding gehad en bleek toch wel zwanger. Dus het kan zeker! Suc6! Groetjes Miep
O ja, vaak als je ongesteld moet worden dan heb je toch ook kans dat je last hebt van dat cervixslijm? Dat had ik dus wel een beetje, maar ik ben nog steeds niet ongi. Kan het ook te maken hebben met een eventuele zwangerschap?
hoi meid veel succes hopelijk is het raak voor je miss nog een paar dagen wachten en dan testen als de duivels er nog niet zijn : groetjessssss
Hoi Caruli, Mis ook nog 3 dagen tot mijn nod. Hoop dat we allebei positief testen! (al zou dat betekenen dat je pendel het fout had,maar dat heeft niet. Haha....) Blijven hopen meid! Niet opgeven! Groetjes Marjo PS: Wil je nog eens voor me pendelen of het misschien nu toch al raak is?
Hey Kaatje, ik heb dat ook gehad en ben 4 dagen over tijd, en gister middag laat een test gedaan, NEGATIEF balen, maar het zegt nog niets volgens mij, want ik heb nog steeds geen menstruatie gevoel! Wel een soort van spierpijn gevoel in mijn liezen en onderbuik? ERG VREEMD ! pffffffff...Spannend allemaal hè... Groetjes, Mirella
Toen ik zwanger was vorige maand ook geen ongi gevoel, alleen een gevoel alsof je ongeveer 100 situps achter de rug had.... . Heb zelf 27/09 getest, 19/08 ELM, niet wetende wat mijn cyclus is, ivm pilgebruik 8 jaar lang. Wachten is geloof ik het ergste wat er is, tijd lijkt wel voorbij te kruipen! Sterkte iedereen! Marieke
Ik heb het idee (ik kan het ook mis hebben) dat ik een bepaalde druk voel in m'n onderbuik. Geen idee hoe ik het moet omschrijven. Ik wacht hoe dan ook tot zaterdag om echt te weten dat ik overtijd ben, en dan test ik denk ik een week later omdat dat dan erg extreem zal zijn. Dus ik wacht het nog even af, ookal kan ik niet wachten. Maar m'n man vind het ook beter om dan pas te testen, omdat het anders zoveel geld kost als het toch negatief blijkt te zijn. En ik ben het daar mee eens. En ik ga gewoon er van uit dat ik ongesteld kan worden, dan is het minder een teleurstelling. Ik vind het nu gewoon een spannende tijd. En ik ben gewoon benieuwd naar meiden die dit ook mee maken of meegemaakt hebben. Ik wil het namelijk wel erg graag!
hoi kaatje2381 Toen ik zwanger was van m'n dochter heb ik ook geen innestellingsbloeding gehad. Nu kan ik over 10 dagen pas testen en heb net als jij ook een bepaalde druk in m'n onderbuik (vooral 's avonds?) Maar ik heb wel erg pijnlijke borsten : Maar iedere vrouw is natuurlijk anders, misschien moeten we maar effies gedult hebben In iedergeval strekte jessica
Ik wacht nog even met testen, omdat ik al eerder een cyclus had van 39 dagen, dus ik wacht liever eventjes.....ik hou het nog even spannend.....
nu we het toch hebben over evt. zwangerschapsverschijnselen. Ik ben, sinds ik erop let, altijd erg droog van onderen voor ik ongi moet worden. Hebben jullie dit ook? Want dat zou dan betekenen dat als je opeens de dagen voor je ongi witvloed zou hebben dat je dan ook een verhoogde kans op zwangerschap hebt toch?
Ik zou het niet weten, ik heb daar nog nooit zo opgelet. Nou, nog steeds geen ongi te bekennen! Ik voelde gisterenavond wel heel lichte krampjes in m'n buik. Heeft dat ook met zwangerschap te maken? En ik vind dat ik wel iets vaker naar het toilet hol dan normaal. Misschien vinden jullie me wel zeuren, maar het is gewoon zo spannend, maar ik kan nog niet testen, omdat ik eerder een cyclus had van 39 dagen, nu ben ik op dag 35. En dan willen we nog een week over die 39 dagen zijn en dan pas testen, gewoon om het dan zeker te weten.
Nee hoor je zeurt helemaal niet. Begrijp je heeeel goed! Die krampjes kunnen ook beteken dat je baarmoeder groeit.... En meer naar de wc hollen als normaal Spannneeennnnddddd................... Succes jessica
Ik weet het nu wel bijna zeker(alleen nog ff testen) dat het dit keer wel gelukt is! Gisteren stond ik in de badkamer en toen zag ik heel licht blauwe aders over m'n borsten. Dat is toch ook een teken van zwangerschap? Ik heb nauwelijks geslapen, omdat ik het zo spannend vind! Maar ik had al met m'n man afgesproken dat ik pas 9 december zou testen, en daar is hij nu heel moeilijk van af te brengen, tja....we hebben het immers afgesproken. Het liefst zou ik nu testen, maar ik wil niet over hem heen walsen. Misschien moet hij nog even aan het idee wennen om vader te worden? Ik hou het dus nog even spannend.......... Oja, ik heb heel vaak een honger gevoel en ik heb het idee dat er al van alles gebeurt daar beneden.