Maar bedoel je nu dat je die van gister hebt bekeken? Ja dat die streep er nog staat is niet zo bijzonder natuurlijk Je moet eerst een goede positieve test krijgen nu meid.....
een streep die er is gaat ook niet meer weg dat is dus niet zo bijzonder dat die er nog staat. en betekent ook niet dat die daarom zeker postief is. ik hoop het voor jou.
ja buiten de aflees tijd kan dat wel gebeuren dat die vals positief test dat heb ik met kruitvat ook gehad maar met predictot had ik echt omo witte testen toen ik niet zwanger was en toen ik wel zwanger was verscheen het streepje na 3 , 4 min en die blijven zichtbaar dus leuk voor je plakboek. dus sorry dames ik kan er geen slecht woord over predictor vertellen maar idd miss hebben andere meiden andere ervaringen en hebben dat bij alle merken testen wel eens gehad dat ze vals positief testen. maar ik vind het gewoon goede testen
Hee meiden , Ten eerste of ik het volhoud zal wel moeten ben expres vandaag niet in het centrum in gegaan zodat ik niet in de verleiding kwam testen te kopen. Ik moet zo werken tot vanacht en ben morgen vrij. Dan ga ik een test halen en vrijdag ochtend doen dus zo probeer ik het een beetje uit te stellen haha Nou ik zal je 1 ding zeggen mijn vriendin testen altijd met predictor en die waren negatief als ze negatief moesten zijn en positief toen ze zwanger was. Maar bij de eerste twee testen van predictor verdween na een paar uur haar tweede streepje vandaar. En dat warme gevoel kwam gewoon van spanning en ongeloof denk hahaha . Aangezien ik ook regelmatig wat lees op internet ben ik dus wel bang voor die test van Predictor vandaar dat ik effe naar de kruidvat race morgen. Elke maand had ik wel klachten nu helemaal niks alleen heel erg dromen , dorst en plassen. Maar moet eerlijk zeggen begin hem wel te knijpen sinds vanochtend buikpijn niet normaal dus misschien wordt ik toch ongesteld. We gaan het wel zien anders nog een ronde erbij vergeleken bij andere meiden/vrouwen is 6 maanden natuurlijk HELEMAAL NIKS. Maarja je wilt zo graag he Thanks allemaal meiden jullie horen het nog
Vrijdag is mijn nod daarom wacht ik tot vrijdag. Overigens zijn me krampen helemaal weg. Ik heb altijd heel veel afscheiding een week voor me nod en ben kurk droog nu haha... Geduld is een schone zaak zou ik zeggen hè
Dankjewel ik ben wel benieuwd hoor zelf denk ik van niet maar dat zeg ik ook om mezelf te beschermen. Jullie horen het nog
Heeey meiden , Ik ben een weekendje weg geweest vandaar zolaat pas reactie. Vrijdag hooguit zaterdag was mijn nod en vrijdag getest en Negatief met kruidvat 2 voor 5. Ik heb gister middag clear blue plus test gekocht en vanochend gedaan. Niet met ochtend urine en deze leek HEEL licht positief. Zelf denk ik negatief. Ik ga er maar van uit dat ik gewoon ongesteld wordt maar de vraag is wanneer. Ik wordt het liever dan kan ik de gynacoloog bellen en ga ik waarschijnlijk beginnen met clomid ivm lange cylussen etc. Wel voel ik me vanaf gister hele maal niet lekker. Soort moe heid over me hele lichaam zit op me werk echt me ogen open te houden want val zo in slaap. Ik ben niet ziek maar helemaal niet in me hum zeg maar me lichaam is moe maar echt klachten heb ik niet. Ook me borsten doen heel zeer maar moet ook eerlijk bekennen dat ik dat altijd heb voor ik ongie moet worden ( nu wel iets erger pijn). Ik hoop gewoon dat ik dan maar snel ongesteld wordt dan kunnen we gewoon weer veder !!
Nee hier niet bij de hand , test ligt thuis ik zit op me werk Ga als ik niet ongie wordt donderdag ochtend nog een keer testen en anders geef ik de moed op. Zal vanavond eens kijken of ik die test goed op de foto krijg ik denk het eigenlijk niet , mijn vriend zag ook iets op de test maar hij wist het ook niet zeker. Als het lukt zal ik proberen vanavond de foto op internet zetten.
oh ja en misschien vies praatje normaal heb ik heeel erg veel afscheiding zo erg dat ik me onderbroekje moet verwisselen een paar keer op een dag voor me nod. Nu dus gewoon niet , als ik voel in me doos dan heb ik wel iets afscheiding maar het loopt niet naar buiten zoals normaal gesproken. Sorry voor dit vieze berichtje
hahah die vieze berichten ben ik wel gewend hahaha... Maar je zult nu toch wel eens een goede posi test moeten krijgen anders ben je gewoon niet zwanger. Want je hebt al een paar testjes gehad nu he? Die cb moet echt duidelijk zijn en een breed streepje....is het een dunnen streep is de test negatief.
Daarom denk ik dat ik gewoon niet zwanger ben , het duurt allemaal zo lang voor dat de testen positief zijn , blijven heel vaag. Op me algehele malaise zoals ik het maar ff noem na , heb ik geen andere symtomen als anders. Ja en me afscheiding. CB was ook geen penstreepje heeeeeeel licht maar wel breed. Maar nogmaals ik denk niet zwanger want anders hadden die testen nu wel donkerder en positief moeten zijn. Het is allemaal zo verwarrend het vrouwelijke lichaam... pff en dan te bedenken dat ik straks weer een kleine 40 dagen kan wachten voordat ik weer kan testen niet leuk lange cyclussen !!
Ja die eerste testen van je wareb gewoon niet positief anders had je nu een betere test gehad...dus dat weet je nu zeker. Maar die cb ben ik dan wel nieuwschierig naar.... Hoe lang ben je nu bezig dan? Ja het is niet leuk op deze manier natuurlijk
Ik ben pas 5 maanden bezig maar ik loop vanaf jonge leeftijd al bij de gynacoloog ivm cystes. 3 maanden terug bij de gynacoloog geweest ( controle en ik had wat vragen) en als ik 3 maanden langer als 35 dagen cyclussen had mocht ik terug komen. Naja deze maand zit ik ook al op 39 dagen en vorige maand 36 die maand daarvoor 38 en die maand daarvoor 41. Dus dan kan ik een afspraak maken. Maar ik vind niet erg dat ik (nog) niet zwanger ben , wat is 5 maanden nou vergeleken met andere ? En tuurlijk liever vandaag als morgen maar een ramp vind ik het nog niet. Maar ik vind erg dat er elke maand zoveel tijd tussen zit dat wachten daar wordt ik stapel gek van. Eerst poos wachen op eisprong dan weer op nod pff... Ik wil gewoon zo graag dan ongesteld worden haha.
Ja dan zou ik gewoon gaan hoor als ik jou was......waarom wachten...niet nodig toch? In jouw`n situatie maakte ik gewoon die afspraak....
Eindelijk vanochtend ongesteld geworden. Ik heb ook het ziekenhuis gesproken en na de zomervakantie kan ik terecht mits het deze ronde raak is natuurlijk ... Thanks voor het mee koekeloeren
fijn voor je hoor dat je terrecht kunt... Ik wens je verder heel veel succes!!!!! En nisk te danken voor het koekeloeren hahahha