Iemand wel is later ongesteld geworden door karwetiemolie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Wolkje86, Jan 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wolkje86

Wolkje86 Actief lid

Mar 15, 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Deze ronde ben ik begonnen met tarwekiemolie. In 13 rondes tijd ben ik nog maar 3 x overtijd geweest. waarvan 1 x vmk.
    Nou had ik dus vandaag ongi moeten worden maar dit is niet gebeurd. Ik heb ook eerder en meer pijn in me borsten.
    Nou vraag ik me dus af is er wel is iemand die later ongesteld is geworden of zou ik misschien een heel klein kansje maken..... :$

2. Truusje81

Truusje81 Actief lid

Dec 29, 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee Wolkje! ik ben ook deze maand begonnen en moet over 1,5 week ongesteld worden (volgend weekend). Het valt me op dat ook ik al een lichte pijn in mijn borsten heb. Is jouw cyclus regelmatig? De mijne is strak 27/28 dagen. Dus ik ben benieuwd! Ik blijf het hier even volgen. Hopelijk heeft iemand anders een duidelijker antwoord!

3. Wolkje86

Wolkje86 Actief lid

Mar 15, 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit bijna tijd op precies 28 dagen op de minuten af!
    Normaal gesproken heb ik altijd weekje voor nod wat pijn in me borsten nu al 3 dagen na me eisprong... Denk dat ik morgen een test doe alleen durf niet meer te hopen na Al die teleurstellingen :(

4. Wolkje86

Wolkje86 Actief lid

Mar 15, 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    en ja hoor, nagatief :( Nou was me eisprong 2 dagen later dus dan ga ik er maar vanuit dat ik morgen gewoon ongesteld wordt... ben het nu nog steeds niet geworden in iedergeval.
    Alleen als ik het me goed kan herinneren heb ik me eisprong wel vaker op dag 17 gehad en toen bleef me cyclus toch gewoon 28 dagen. Zou het dan toch door die tarwekiemolie komen?! Ik zit te twijfelen of ik er nu gelijk mee zal stoppen, denk dat ik het van het weekend even af wacht.

5. Truusje81

Truusje81 Actief lid

Dec 29, 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Wolkje! Geen bloed geeft moed zeggen ze toch? Dus het kan nog!

Grappig dat jij ook zo'n strakke cyclus hebt. Ik zou de olie gewoon doorslikken. Waarom zou je stoppen? Of heb je er geen goed gevoel bij?

Laat je nog even weten of je ongesteld of nog beter zwanger bent?

6. Wolkje86

Wolkje86 Actief lid

Mar 15, 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het zou kunnen, maar ga er niet van uit.
    Het slaat waarschijnlijk nergens op want het blijven toch maar gewoon vitamines maar toch ben ik ergens stiekem bang dat ik daar door later ben. Nou ik wacht dit weekend gewoon even af... Stel.... ik zou dit weekend niet ongesteld worden ga ik maandag of dinsdag nog een test doen.
    Ik hou je op de hoogte :)
    Heb jij normaal gesproken nooit pijn in je borsten?

7. Truusje81

Truusje81 Actief lid

Dec 29, 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Wolkje,

Ik heb nooit last van mijn borsten! Dus wie weet is dit een goed teken. Maar het lichaam kan af en toe rare dingen doen, dus ik durf er nog niet op te hopen.

Het weekend is inmiddels voorbij! :D En? En? En?? Ben je ongesteld? Of ga je vandaag een testje doen? Ik ben zo benieuwd!! Ik ga voor je duimen dat de test positief is!!

8. Truusje81

Truusje81 Actief lid

Dec 29, 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wolkje, ik vind het zo spannend! Heb je al getest??

Share This Page