Och, wat spannend iedereen!!! Ik heb overdag last van een zeurderig gevoel in mijn buik en onderrug... Soms heb ik het gevoel alsof mijn borsten vanbinnen in brand staan..maar dat duurt maar een minuut ofzo... Weet niet of ik t allemaal echt voel of wil voelen ik heb mijn NOD pas 25 januari.. Dus ben bang dat ik het me allemaal maar inbeeld.. Succes met testen en laat iets weten
Wanneer gaan jullie testen? Ik ga normaal morgen of vrijdag testen. Zijn er hier dames met ervaring die ook ongi krampen hadden voor hun ongi? Hoeveel dagen ervoor begon dat? Gr
Ik had de krampen meestal 4 of 5 dagen voor mn ong.. alleen zijn dat wel lichte krampen. De heftigste krampen heb ik 2e kerstdag gehad. Ik kon wel op de grond liggen rollen van de krampen.
Hey Chntl, Bedankt voor je reactie. En je hebt al kindjes of ben je nu zwanger? Ik had echt hevige buikkrampen op de 5de dag na mijn eisprong, het was echt nie normaal, nog nooit meegemaakt. Nu af en toe lichte ongi krampjes en steken. Wel geen bloedafscheiding, wel pijnlijke borsten... Laat ons hopen...
22 januari testen! Komende dagen even relaxen, zat vandaag in de trein die ontspoorde. Adrenaline in heel m'n lichaam. Gelukkig heb ik niets en konden we na een uur uitstappen. Pff
Ik had op 4 dpo innestelling + beetje roestkleurig innestelingsbloed + ongikrampen! En ik had daadwerkelijk mn innestelling op 4 dpo. Want had daarna ook nog eens een innestelingsdip (tempratuurdaling). Ik heb toen trouwens gebruik gemaakt van ovutesten en mn tempratuur bijgehouden. Hoop dat t raak is meid! Klinkt wel hoopvol
Eefje80..onze verhalen lijken redelijk op elkaar. 20 december begon mijn laatste menstruatie. Op zaterdag 3 januari had ik buikpijn en waarschijnlijk was toen mijn eisprong. Dinsdag 7 januari verloor ik 's ochtends een beetje bloed en had ik wat krampen. Ik heb nooit tussentijdse bloedingen, dus dacht direct aan een innesteling. Ik zit in een whatsappgroepje waarbij een andere meid positief getest had vandaag, dus liet me meeslepen en heb negatief getest. Maar het was 's middags en waarschijnlijk nog te vroeg als ik zwanger zou zijn? Vorige keer was het in 1 keer raak en heb me nooit verdiept in deze materie haha. Nu al een maand of 9 bezig, maar wel met hele stressvolle periode van ons nieuwe huis renoveren. Sinds deze maand is het weer rustig, dus zou zo leuk zijn.
Summer2012... Wat spannend!! Ik heb nog niet getest... Voel nog altijd lichte ongi krampen maar is al sinds vorige zondag. Normaal is dat 1 dag voor mijn ongi. Ook heb ik meer afscheiding dan normaal... Zit me nu af te vragen of ik morgen al eens zou testen?... Heb schrik dat ik opnieuw teleurgesteld ga worden. Grtzzz
Ik heb ook krampen en rugpijn vandaag. Heb me voorgenomen pas dinsdag weer te testen..als ik niet ongesteld ben natuurlijk. Vervelend zo'n onzekere periode! Wanneer je ook gaat testen..hou ons op de hoogte.
Tuurlijk laat ik iets weten. Vandaag nog steeds afscheiding maar het is witter en meer plakkerig... Ik vermoed dat mijn ongi er toch aankomen... Pfff... Iemand ervaring hiermee? Gr
Ik heb vandaag dan toch maar getest... Maar bleef wit... Pffff.... Ik word het echt wel beu!! Maar zolang mijn ongi er niet doorkomen kan ik nog hopen... Maar ik vrees ervoor. Ik heb met een sensitest getest, iemand ervaring mee? En had ook wel wa gedronken (water)... Nog iemand getest? Gr
hey bij mij waren testen ook negatief. Werd er ontzettend vervelend en vedrietig van. Als je het zeker wilt weten zou ik bloedtest vragen heb ik ook gedaan ! soms is het nog net te pril waardoor testen negatief blijven. Groetjes!
Dus er is nog hoop... Ik ga morgenochtend nog eens testen blijkbaar zou dat beter zijn. Tot hoeveel dagen na je nod testte je negatief? Gr
Ben ik ook benieuwd naar, ik had wo of do ongesteld moeten worden. Tot op heden nog geen enkel teken..
tot 2 dagen daarna. daarna kon ik spanning/stress niet meer aan hahaha en heb ik gebeld. Heb na bloedtesten ook geen gewone testen gedaan. Bij mij is het goedgekomen gewoon hoop houden!
We wachten het af.. Bloedtest zal mijn huisarts niet zo snel doen denk. Die laat me rustig een paar weken wachten denk
Balen dames! Ik heb sinds gisteravond menstruatiekrampen, dus denk dat ik vandaag of morgen ongesteld word