Hallo dames, gewoon even een nieuwschierige vraag van mijn kant... Ik ben vandaag 6dpo en mijn vriendin en ik hebben vandaag samen een idyl zwangerschapstest gedaan, zij omdat ze 6 dagen overtijd is en ze graag wilde dat ik de andere test deed, ik verwachte dat er niks te zien zou zijn, maar binnen 5 minuten stond er bij mij een blauwe pennenstreep, nu weet ik dat hij even breed moet zijn, maar dit kon geen indroger zijn omdat de hele test nog "nat" was. Op haar test was helaas niks te zien... Maar dit kan bij mij toch niet zo snel ivm innesteling die vaak tot 7 dagen kan duren??? Hierbij ook foto van mijn test... Hopelijk niet zulke vage foto's als de laatste keer met ovu test...
En op 15-3 had ik knaller van ovu test en 16-3 waw streepje bijna verdwenen en de dagen erna ook geen tot vaag streepje. Heb cyclus van 26 dagen en nu op cd12 dus knaller ovu
Vind t streepje grijzig. En op 6dpo lijkt t me sterk dat t een echt streepje is. Dus zou even wachten en over paar dagen pas weer testen
Ik zie hem wel maar is toch geen dunne streep? Of zie ik het helemaal verkeerd? Maar klopt lijkt me biologisch gezien onmogelijk op 6dpo.... Of ben je niet 100% zeker van je ei?
Had jij niet een paar dagen geleden zo'n zelfde test erop gezet voor je vriendin? Daar was toen ook zo'n vaag streepje zichtbaar. Als het om de vriendin gaat, die nu ruim over tijd is, dan zou zij iig een knaltest moeten hebben (wat ze niet heeft, want hij is blijkbaar negatief) en vraag ik me af of jij zo vroeg al iets zou kunnen zien (bij 6 dpo met geen gevoelige test). Dus ik vraag me af of het streepje van een zwangerschap kan komen. Wil niet zeggen dat je niet zwanger bent overigens, maar zou het met de kv nogmaals over een aantal dagen proberen.
Was al eerder aan het testen met ovu testen en had vorive week dinsdag knaller en woensdag weer heel erg negatief... Ook de dagen erna steeds vager streepje dus ga uit van dinsdag een knaller dan woensdag of donderdag sprong... En streepje links op foto is de controle streep... Daarom vind ik het ook zo raar. Ben 3 maart ongi geweest en uitgaande van cyclus van 26 dagen,moet ik de 29e weer ongi worden, vandaag 8 dagen ervoor dus uitgaande van een lf van 14 dagen en knal ovu op cd12 komt mijn berekeningen helemaal uit.... Ga pas echie testen op zondag of maandag (leuk paas cadeau voor manlief)
Klopt bertje vriendin denkt/ weet nu ook dat ze niet zwanger is, dat was idd test van haar ja.... Maar ik zie het zondag of maandag wel als ik test.... Maar vind het gewoon raar dat de test nu al zo'n vaag streepje kan geven.... Daarom ga ik zondag of maandag testen met kv 2v5
Ik denk dat het niet kan... Je bent nu trouwens 4 of 5 dpo. Je positieve test op 15-3, dan springt ie op 16-3 of 17-3. De dag daarna ga je pas tellen.. En misschien is je ei helemaal nog niet gesprongen en reageer de test op je hoge lh... Dat kan ook nog!
Pennestreep is altijd negatief. Of hij nou binnen de tijd verscheen of niet. En positief testen op 4-5 dpo is echt onmogelijk!! Ik zou over een dag of 5-6 met een kv gaan testen. Aangezien je test dus negatief is, reageert hij dus ook niet op lh, dus heeft het doen van ovutesten ook geen nut
Zoals ik eerder zei sharonn dit was meer voor de lol,weet ook dat ie negatief is... Test daarom ook niet eerder dan zondag of maandag voor het echt met kv 2v5. Maar vond het gewoon raar dat er nu al een streepje kwam....
Rond 6 dpo kun je de innesteling verwachten. Soms een dagje eerder, soms een dagje later. Maar als het eerder gebeurd is, dan heeft het vruchtje nog maar 1 dag gehad om hcg aan te maken. En een waarde van 20 hcg lukt echt niet in de eerste dag. De enige mogelijkheid om op 6 dpo een streepje te krijgen is dat je de eisprong eerder hebt gehad dan je dacht. En dan ben je dus eigenlijk niet op 6 dpo. Nog even geduld! Dit weekend zou je moeten kunnen testen, dan kun je echt zekerheid krijgen. Dit is gewoon zonde van de testen en van je eigen gemoed.
Tuurlijk ben ik (zoals duizenden vrouwen)ook wel nieuwschierig, maar ga gewoon wachten tot zondag of maandag, heb de testen in huis gehaald omdat we donderdag lekker lang weekend weg gaan en maandag avond pas terug komen... Hoop gewoon zondag of maandag dat ik alsnog een leuk paascadeautje kan geven aan mijn mannetje... Ben er eigenlijk heel rustig onder, ik herken de test drang nu eigenlijk helemaal niet....
Dat dus. Scheelt mij weer typewerk. Je test kan nu nog heel goed op je LH-hormoon reageren en ja dat kan. Sterker nog, lid Jane hier had zelfs een positieve Clearblue Digitaal zwangerschapstest rond haar eisprong! Ik hoop dat je tegen je NOD mooi positief test met een zwangerschaptest!