Hallo dames, even in het kort het verhaal tot nu toe zaterdag kreeg ik weeen (34.1) om half 7 kwam ik aan in het ziekenhuis en werd ik getoucheerd, geen ontsluiting maar wel een weeke baarmoedermond, voor de helft verstreken om 8 uur weer getoucheerd, 2,5 cm ontsluiting 10 uur, 3 cm ontsluiting, en de baarmoeder is nog niet helemaal verstreken en staat nog voor de helft (maar ze legden me uit dat bij een 2de kindje meestal alles tegelijk gebeurd de baby lag al in de bekken, niet heel diep maar wel in de bekken naar een rustig nacht uiteindelijk zondag naar huis toe ------------------------------------------------------- vannochtend werd ik wakker met menstruatiekrampen, toen ik naar het toilet ging verloor ik mijn slijmprop weer terug naar het ziekenhuis nog steeds 3 cm ontsluiting, maar de baby ligt nu dieper in de bekken en ze ligt nu vast ____________________________________________________- het blijft rommelen, harde buiken, afscheiding met bloed ik word er nu langzaam een beetje gek van ik weet dat het nog een tijdje kan duren, maar het kan ook snel gaan mijn dochtertje is ook eerder geboren met 36 weken, dus vroeger bevallen zit er wel een beetje in nu weet ik dat niemand weet wanneer het gaat beginnen, maar misschien heeft iemand van jullie ook zoiets meegemaakt, en wil haar verhaal delen
ja mijn zoontje is dan met 30.6 geboren maar bij mij begonnen het ook te rommelen met 22 weken al en dagen voor dat ik ging bevallen was ik ook nar in de buik en kon ik haast niks en had het aangegeven bij de vk maar die zeiden oefen weeen tot dat ik op een nacht wakker werd dat ik echt weeen had die ze bij mij ook niet konden remmen ze hebben van ales geprobeerd maar bij was het een hoge vlies scheur waar een infectie bij was gekomen is wel iets anders dan bij jouw maar mischien heb je er wat aan
heb zelf geen ervaring hiermee. wil je graag nu al bevallen of heb je liever dat je babytje nog even blijft zitten? in het eerste geval hoop ik dat je maar snel mag bevallen in het tweede geval hoop ik dat het babytje nog even blijft zitten
ik zou het liefste hebben dat ze minimaal tot volgende week vrijdag blijft zitten (36 weken) want als ze nu geboren word zou ze de couveuse in moeten maar ik trek dit ook niet echt meer om de dag ben ik in het ziekenhuis met weeen, dan weer het verliezen van me slijmprop, het is heel slopend ik slaap slecht en heb heel veel krampen en harde buiken, de hele dag door ik zou gewoon willen dat alles rustig word maar dat word het dus niet en het idee dat ik nog 5 weken zo moet doorlopen maakt me gek en onzeker