Al twee jaar zonder pil, anderhalf jaar zonder op te letten, heel wat tests te hebben versleten en een reis geboekt naar Azië (reisperiode januari om onze onvervulde kinderwens een plek te geven) had ik zojuist deze test in mijn handen. Ongeloof overheerst...man zit in Frankrijk en ouders in Duitsland. Zou morgen sushi eten, maar heb dat maar afgezegd 😊. Gelukkig hebben we een goede reis- en annuleringsverzekering waarbij zwangerschap (zonder medische indicatie) een geldige reden is om te annuleren. Bizar; kan het niet geloven. Hoop dat deze frummel goed blijft zitten (uitgerekend afgelopen zaterdag een vrijgezellenfeest gehad, waar ik twee glazen wijn heb gedronken -laatste keer was 1,5 jaar geleden, geef er namelijk niks om, een vijf sigaretten gerookt.) Na anderhalf jaar verwacht je niet zoveel meer en roken (jeetje ik voel de drang om me te verdedigen) doe ik in gezelschap bij gelegenheden.. Mocht je tips hebben voor een eerste klas leek; hoor het graag 😊
Ik zou wel direct aan het foliumzuur gaan als je dat nog niet bent... En verder gefeliciteerd! Lijkt mij heel onwerkelijk! Ik duim voor een gezonde plakbeeb!
Wat leuk gefeliciteerd, weet je hoever je ongeveer bent? Mksschien ook leuk om een clear blue te doen met weken indicator 😁
Ik lig lekker in bed jullie reacties te lezen; dank voor de felicitaties. Met 1,5 jaar niet opletten bedoel ik; seks zonder voorzichtig te zijn gelet op vruchtbare dagen (wilde eerst rustig ontpillen.) Hoever ik ben? 19 mei was de laatste dag van m'n ongesteldheid? Wat een goede tip van de foliumzuur ben gelijk m'n bed uitgerend naar de badkamer (ergens stond een potje te verstoffen. Heb de afgelopen maanden Davitamon, tarwekiemolie etc. maar ben ermee gestopt (hielp toch niet) dus ook met foliumzuur... Mijn man heb ik het via FaceTime verteld; kon echt niet wachten totdat hij thuis komt over een paar dagen. Wat fijn om dit hier te kunnen delen. Blijft onwerkelijk!