action test - test van een vriendin

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door einad, 27 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Ik zie hem hoor!
    Neem aan dat dit nog voor NOD is?

2. Hoi Lacey, dat klopt maar waar precies in cyclus weet ze niet.
    Deze is onregelmatig.
    Alleen kan ze haast niet zwanger zijn.
    Geeft action ook wel eens vals positief?
    Of kan hij reageren op eisprong die verlaat is?

3. xwendyhx

xwendyhx Niet meer actief

Ik zie hem wel maar het streepje lijkt scheef te staan dus misschien is hij niet goed doorgelopen. En de controlestreep staat vrij ver naar links..volgens mij staat de teststreep dan meestal ook iets verder naar links, maar dat kan ik mis hebben. Ik zou morgen ochtend even een ander testje doen :)

4. lacey0

lacey0 Actief lid

5 nov 2014
    376
    8
    18
    Oh ik zie nu idd ook dat het lijkt alsof de streep scheef is.
    Dan zou je het moeten beschouwen als een foute test en idd morgen een nieuwe doen.

Maar hoezo kan ze haast niet zwanger zijn? Dan hoeft ze toch ook geen test te doen?

5. omdat ze de pil gebruikt.
    maar wel wat klachten heeft.
    word ook niet altijd ongesteld in stopweek.
    vandaar toch wat onregelmatige cyclus

6. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Met de pil heb je geen cyclus de menstruatie die je krijgt in stopweek is geen echte menstruatie dit is een bloeding die de pil veroorzaakt niet je eigen lichaam tenminste dit is mij altijd vertelt

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    #8 RoGiJuLi, 28 jun 2016
    Laatst bewerkt: 28 jun 2016
    Hij is negatief! Hij loopt schuin (begint linksboven en eindigt rechtsonderen)
    Dus volgens mij is het opgehoopte urine/vloeistof.
    Plus dat de controlestreep naar links staat en dan moet de teststreep ook naar links staan en niet in het midden zoals nu.

Bekijk bijlage 505711

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Eens,duidelijk negatief.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt.
    De pil legt je natuurlijke cyclus plat.
    Je hebt dus een nepcyclus, je slikt pilstrippen waar altijd een gelijk aantal pillen in zit en daardoor kun je bij pilgebruik ook niet spreken van een onregelmatige cyclus. Tenzij je zeer slordig de pil slikt.

De meeste pilstrippen hebben standaard 21 pillen in de strip waarna je een stopweek moet houden. Dus een standaard regelmatige pilcyclus.
    Je krijgt bij correct gebruik geen eisprong tijdens de pil. En je verliest alleen wat baarmoederslijmvlies tijdens de stopweek. Dit kan variëren. Sommigen hebben echt roodverlies, anderen alleen wat bruinverlies en weer anderen krijgen helemaal niks tijdens de stopweek. En zijn dan niet zwanger.

Wat ik ook zeer vreemd vind, is dat je vriendin niet weet waar ze in haar pilcyclus zit?
    :(
    Op een pilstrip staan dagen. En ze heeft een stopweek. Raar dat ze überhaupt niet weet in welke week of op welke dag ze van haar pilstrip zit!

Een pilbloeding kun je ook totaal niet vergelijken met een natuurlijke menstruatie, omdat je dus geen eisprong gehad hebt.
    Een onregelmatige cyclus is zoiets wat jij hebt staan in je handtekening.

TS, je vriendin zou over een paar dagen nog eens een Kruidvattest 2 voor 5 Euro kunnen doen. Is gevoeliger dan de Action.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Eisprong? Die verlaat is?
    Tijdens pilgebruik?
    Je vriendin weet toch dat je tijdens de pil geen eisprong krijgt?

(Of gaat dit toch over jezelf gezien je zeer onregelmatige cyclussen......)

11. Bedankt voor alle reacties!
    Dan kan ze opgelucht ademhalen

Ik heb het wat onhandig opgeschreven denk ik.
    Bedoelde dat als je zwanger wordt door de pil je toch ergens een eisprong moet hebben gehad.

En nee, niet voor mezelf hoor!

12. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    Je hoort idd geen eisprong te krijgen als je de pil gebruikt. Of ze moet hem slordig hebben geslikt of tussendoor hebben overgegeven of aan de diarree zijn geweest.

De test is idd vreemd met zo een schuine streep en officieel negatief maar ivm het roze zou ik haar aanraden nog wel even de andere te doen of eentje van de kruidvat 2 voor 5. Just in case.

Deel Deze Pagina