Goed dat je bent begonnen met de foliumzuur! Als je de datum van je eisprong niet weet (en een cyclus hebt van zo'n 4 weken) reken je voor de zwangerschapsduur vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Als dat bijvoorbeeld 14 mei was, dan ben je nu 4 weken en 6 dagen zwanger.
Wauw wat mooi! Gefeliciteerd! Enne, die wijntjes en sigaretten kunnen heus geen kwaad. Ik lees tussen de regels door dat je doorhebt dat dat je laatste waren de komende maanden (en ik hoop je kaatste sigaretten ooit, maar dat is mijn persoonlijke mening). Dus mijn advies: lekker genieten! Verloskundige bellen voor een afspraak en Davitamon mama gaan slikken (vind ik het fijnst en zit alles in, incl foliumzuur).
Daar bestaat geen twijfel over mogelijk; dat waren zeker de laatste sigaretten (ooit.) Vandaag onze reis kunnen annuleren en ondanks dat er nog geen officiële zwangerschapsverklaring is de verzekering toch nu al akkoord gegaan. Zo fijn! Maandag 18 juli mijn eerste echo en intake; vreselijk spannend. Hopelijk kan ik het tot die tijd toch een beetje loslaten. Dank allemaal voor jullie tips en felicitaties!
Zo dat is fijn om deze uitslag te zien 😊. Ben enorm onzeker merk ik. Vandaag ook Davitamon met visolie gekocht en nu maar duimen dat hij/zij blijft zitten en goed groeit. Fijn weekend allen!
Gefeliciteerd! Ik ben zelf nieuw hier en heb een kinderwens! Ik heb een tweeling van 2 jaar en had afgelopen dinsdag mijn NOD. Dinsdag bruinverlies en de dagen daarna niks te bekennen. Donderdag vrijdag en vandaag getest maar ik weet niet wat ik hier van moet denken! De test streep is heel vaag en nog niet donkerder aan het worden! Mijn cyclus is ook nog eens heel onregelmatig.. Wat een gedoe dit zeg
Je bent nieuw dus het is je bij deze vergeven.... Maar het is niet netjes om je vragen in dit topic te plaatsen. Gewoon even een eigen topic openen. Deze is helemaal voor TS. Lieve Ts; geweldig! Gefeliciteerd!! Xx
Jsiap ik zou gewoon doortesten De streep zal op den duur donkerder worden. TP gefeliciteerd met je zwangerschap!