15 juni heb ik een cryo (bijna blasto ) teruggeplaatst gekregen vandaag een testje gedaan en na 3 min stond dit er is dit goed voor de duur van de zwangerschap of te licht Zou leuk zijn na 3 jaar proberen waarvan 2 jaar mmm Groetjes en bedankt alvast
Ik zie zeker wel een streepje, maar kan niet goed zien of die rose of grijs is. Ik duim voor je dat hij oploopt.
hoe werkt dat met een cryo? ben je dan nu ook 8 dpo of tel je er wat dagen bij op (leeftijd cryo?) ik zie hem iig wel hoor! Hoop voor je dat het zo mag zijn!
Ik zie zeker een duidelijk streepje, maar ook ik weet niet hoe het werkt.. Of je nu 8dpo bent of..? Ik duim voor je.
Hoe oud was je cryo? 3 of 4 dagen? Dan ben je dus 11 of 12 dpo. Heb je ook pregnyl gespoten? Zoja wanneer en hoeveel?
Pregnyl had ik op 9 juni gespoten 5000 Cryo was 4 dagen oud zat tussen morula en blasto in Inderdaad 12 dpo nu
Vanochtend nog een testje gedaan al om 5 uur 🙈 Hij is wel wat donkerder als gisteren en me borsten doen pijn
Ff een foto met flits gemaakt want op de vorige foto lijkt hij wat grijzig Krijg hem er gewoon niet goed op wat gek
Hij loopt heel duidelijk op! En grappig dat je de test om 5u hebt gedaan, ik kon ook nooit in mijn bed blijven liggen. Toen ik de cb digital deed had ik dus een duidelijk resultaat en toen heb ik mijn man wakker gemaakt, hij verklaarde me voor gek dat ik al zo vroeg wakker was.