Bengel86, nog steeds niet ongi maar wel opeens veel slijm! Ik schrok er echt van daarnet op het toilet! Het is echt een soort melkachtig iets, ik heb dit nog nooit gehad. Weet jij wat dit betekend? LM19, haha nee ik heet eigenlijk Eva
Klinkt wel echt als een goed teken! Hoeveel dagen ben je nu over tijd? En heb je alweer getest? Wat zegt je gevoel?
Nu al 6 dagen overtijd! Of niet overtijd als ik te maken heb met een laat ei... Nog niet getest. Morgen weer. Of vandaag? Oooh ik word echt gek denk ik. Gevoel slingert een beetje heen en weer. Aan de ene kant zegt het: jaaa dit kan niet anders!!! Aan de andere kant: maar dit heb je al zo vaak gehad. Je lichaam houdt je weer eens voor de gek! Dus. Ik weet het niet! 😩
Wat spannend zeg!! Ik zou iig met ochtendurine testen Hier nog steeds blij zwanger! Wel ook nog steeds wat onzeker maar had vanmorgen bijna een knal test en ik heb geen klein bloedverlies meer dus het lijkt hoopvol! Toch houd ik mijn reserves tot maandag. ..
Net bij de ha geweest, blijkt dat zij hoogzwanger is! Heel fijn... Ze zei dat ze het nog niet kunnen zien en dat ik, wanneer ik nog steeds niet ongi ben, volgende week dinsdag of woensdag nog een keer moet testen. Wanneer de test negatief is en ik nog niet ongi ben, gaan ze pas bloed prikken... Dus... Wederom op het wachtbankje
Jeetje zo wordt je geduld wel heel erg op de proef gesteld zeg! Nou ik blijf voor je duimen hopelijk binnenkort toch echt een positieve test!!
Inderdaad, haha! Nou maar even genieten van de verjaardag van mijn partner. Ben alleen een beetje in dubio of ik wel zou drinken... Wij hebben vanavond feest voor onze vrienden en het valt ONTZETTEND op als ik opeens niks drink (niet dat ik nou zo'm alcoholist ben, maar verjaardagen vieren wij altijd zeer uitgebreid). Dan weten ze direct dat er iets aan de hand is. En dat terwijl er misschien niks aan de hand is!
Het kan wel, soms is je hcg nog niet optimaal en kan het zijn dat je pas een week later hcg test in je urine. Ik zou dus gewoon over aantal dagen nog een keer een test doen. Ik ben zelf nu ook 3 dagen overtijd en ook een negatieve test.. Kan nog alle kanten op en zolang je niet ongie bent....
Ben op het moment trouwens een beetje misselijk, maar heb sinds een half uurtje ook het idee dat de rode duivels eraan komen. Echt super verwarrend allemaal! En inderdaad, spanning is niet te doen, heb inmiddels een hele mooie koortsblaar!
o wat vreselijk is dit wachten toch he.. en ondertussen moet je "gewoon loslaten". Grrr.. sterkte deze keer. ..
Mmoekie, heb toch een test gedaan. En ik zie wel iets, maar of dat nou een streep is of dat mijn ogen mij voor de gek houden? Ik weet het niet... Maar de foto is niet zo scherp helaas. Krijg 'm er niet beter op dan dit!
He bah....even een paar dagen niet online geweest maar had zo gehoopt dat je inmiddels duidelijkheid had. Heb je nu afgelopen dinsdag weer getest?