Hallo allemaal, Ik zal me eerst even voorstellen.. Mijn naam is Leonie, ben 21 lentes jong en woon samen met mijn lieve vriend in Den Haag. Wij willen binnenkort proberen om zwanger te worden. Nu heb ik al een maand of 2 last van de volgende kwaaltjes: - moe - duizelig - veel witverlies - onregelmatige stoelgang - buikpijn - vlagen van misselijkheid maar ik ben nu nog aan de pil en wordt dus wel gewoon ongesteld. heb ook een test gedaan vlak na mijn menstruatie en die was negatief. De huisarts is er allemaal niet zeker van dus ik heb vrijdag een echo. Ik ben echt bloednerveus en weet niet meer wat ik moet denken! heeft iemand dit meegemaakt? groetjes Leonie
Tsja, de symptomen kunnen wijzen op een zwangerschap maar met zekerheid kan niemand dit hier zeggen. Ik vrees dat je gaat moeten wachten tot vrijdag. Ik moet wachten tot morgenavond voor een echo en zit ook al een week te wachten
Ik weet het, ik weet het... hahaha maar ben veel te ongeduldig! vind dit echt verschrikkelijk! en jij ook morgen? omdat je het ook nog niet zeker weet? heel veel succes in ieder geval, hou me op de hoogte! liefs Leonie
Ik begrijp totaal u ongeduldigheid hoor en daarvoor is dit een goed forum want er zijn hier verschillende dames met onzekerheden en veel ongeduld. We kunnen hier ons hart luchten en over onze kwaaltjes praten. Ik weet het idd ook nog niet zeker en ga daarom een echo laten maken. Veel succes jij ook hoor. En geen zorgen ik laat het iedereen hier wel op het forum weten
Ik ben ook ongesteld geworden en testte ook negatief. Kleine kans dat ik zwanger ben, zou je denken. Omdat ik aan de pil was zou je inderdaad echter gewoon ongesteld kunnen worden ondanks het feit dat je zwanger bent. En testen tijdens de menstruatie schijnt niet betrouwbaar te zijn. Ik spreek mijn huisarts morgen en ben benieuwd wat hij ervan denkt. Ook in Den Haag trouwens! Niet zwanger prima, maar al die verschijnselen.. Succes!
hey nata! thnx voor je berichtje, voelt toch een stuk fijner als je weet dat je niet de enige bent Maar ook in Den Haag zei je? waar? heb trouwens net ff op de weegschaal gestaan en ben 2 kilo aangekomen zou niet weten waarvan! maar goed, zit mezelf nu eigenlijk alleen maar gek te maken! jij ook veel succes bij de huisarts, ik hoop dat je goed nieuws krijgt!
hoi hoi ik heb ook gewoon de pil geslikt maar ben wel degelijk zwanger hmm zie banner tijdens mijn pilgebruik ben ik ook gewoon ongesteld geweest maar ze noemen dat ontrekkings bloeding ofzo dus geen echte menstuatie deze word opgewekt omdat je met de pil stopt dus het zou inderdaad zomaar kunnen groetjes nathalie jeetje misschien maak ik je nu wel weer onzekerder sorry
@Leonie Ja, ik vind het ook leuk om te lezen allemaal en zeker van iemand die net als ik aan de pil is, want iedereen maakt rekensommetjes over over tijd zijn enzo, maar als je aan de pil bent is het echt een ander verhaal! Mijn huisarts zit in Scheveningen. Succes vrijdag, hopelijk is het raak!
@mamaatjevan4 En heb je dan een onttrekkingsbloeding die lijkt op een gewone menstruatie? Bij mij was het als een normale menstruatie namelijk, twee dagen goed ongesteld geweest en toen was het weg. Wel iets korter dan normaal.
@mamaatjevan4: no problem! ik vind het alleen maar fijn om verschillende berichten te horen! hoop is niks mis mee toch? de teleurstelling dealen we later wel mee dan! thnx voor je berichtje! @nata: jij ook veel suc6! ik zit bij goudenregenhof!
@mamaatjevan4: leek wel gewoon op menstruatie, minder hevig dat wel en bij mij duurde het juist erg lang. geloof dat ik na 6 dagen nog af en toe bloed verloor (klein beetje maar hoor) en dat ondanks de pil!
Ik herken hier wel wat uit. Ik heb net het topic waarin alle eerste symptomen vermeld staan doorgelezen en ik herken heel veel. Het gekke is, dat ik vorige week nog 'ongesteld' ben geweest. Het was wel korter dan normaal en ik had ook lichter en minder bloedverlies, dus ik weet het ook niet... Ik heb sinds een week of twee last van veel hoofdpijn, rugpijn, extreem moe, misselijkheid/niet lekker voelen, pijnlijke borsten, onregelmatige stoelgang... Ik heb geen idee of het een begin van een griep is of dat ik echt zwanger zou kunnen zijn. Ik heb een ontzettend onregelmatige cyclus, dus dat is het vervelende...
alles wat jij schrijft had/heb ik altijd al voor dat ik aan de pil was en nu nadat ik gestopt ben tis heel lastig ,,ff afwachten succes met je onzekerheid tvalt niet mee ps ik heb gister 1 dag helder rood bloed verloren zit op dag 20 van mijn cyclus zou het kunnen ?
hoi allemaal! tis alweer een tijdje geleden, heb het heel druk gehad! vrijdag echo gehad is niks uitgekomen. ben blij dat er niks ernstigs aan de hand is maar aan de andere kant ook teleurgesteld! Anyway we gaan gewoon verder! jullie ook suc6 allemaal! kus leonie