Hi meiden! De hele maand ben ik ervan uitgegaan dat het niet raak zou zijn. We hebben maar 1x geklust toen ik een positieve Ovu had, en daarvoor om de dag vanaf dag 10. Daarna nog een paar keer, maar niet vaak... De laatste dagen heb ik veel afscheiding en regelmatig hevig hoofdpijn. Mijn buik is opgezet en ik heb last van steken... Toch dacht ik aldoor, ik kan bijna niet zwanger zijn! Vanavond voelde ik "iets" lopen beneden, het bleek wat bruinige afscheiding te zijn. Dit heb ik nooit, ben altijd in 1x ongesteld! En ben nu zo weeïg / misselijk na het eten, ik begin een beetje te twijfelen! Zou het an toch? Ben afgelopen maanden vaak teleurgesteld, dus ik durf niet te hopen... Echt een vervelend gevoel is dit... Meiden die zwanger zijn, herkennen deze syptomen misschien : Liefs Malina
Ja, ik herken het wel. Ik weet pas 3 dagen dat ik zwanger ben, maar ik ben ook weiïg/misselijk na m'n eten, heb last van steken/krampen en voel me ook niet top. Je weet het pas zeker als je test, maar doe het niet te vroeg, dan is de streep erg vaak en heb je daar weer twijfels over. Ik zou nog 2 à 3 dagen wachten en dan testen! Succes!
Nou, ik hoef niet meer te testen.... are arrived.... Ik kon het al niet geloven Op naar de volgende ronde! Liefs Malina