Hallo dames, Ik hoop echt jullie een advies kunnen geven. Afgelopen donderdag was mijn NOD (onderste foto) in de middag tweede foto. Vrijdagmiddag bovenste foto. Het zijn testen van de action. Nu wil ik tot na het weekend wachten met testen. De reden waarom ik twijfel is omdat ik behalve dat ik moe ben helemaal niks voel. En omdat ik bij het afvegen 4x licht roze afscheiding heb. Hebben jullie weleens zo een test gehad dat het mis ging of juist goed ging? En zijn er dames die het mee hebben gemaakt dat het dit een indrooglijntje is? Ps. Ik had ook nog 1 kruidvat 2v5 die was spierwit dus heb ik weggegooid geen foto van. Als je de foto ziet denk je misschien positief, maar ik geloof dat kruidvat gevoeliger is en die was negatief. Dus ik snap het niet helemaal. #nieuwsgierignaarjullieverhalen
Ik zie bij alle 3 een licht streepje. Over 2 dagen nog eens testen dan zou het streepje duidelijker moesten zijn. Ik testen met de action test ook duidelijker dan met kruitvat. Bij mijn mkk bleef kruitvat heel licht en action was duidelijker. Ook deze zwangerschap gaf action een knaltest en kruitvat een streep maar geen knaller.
Hoe zeker ben je van je eisprong? Heb je ovulatietesten gebruikt? Voor NOD vind ik het streepje erg licht. Even door testen en kijken of hij oploopt.
Hij is toch opgelopen? Dan ziet het er mooi uit. Ik schat alleen dat je op donderdag ergens rond de 10-11 dpo zat
Ik zie idd een oploop, maar aan de hand van de streep denk ik dat je een latere eisprong hebt gehad. Weet je zeker wanneer je je ei hebt gehad ? Vindt hem te licht voor 1 dag na nod.
Bedankt voor jullie reactie! Ik weet niet wanneer mijn eisprong geweest is, geen ovulatietesten gedaan. Het zou goed kunnen dat mijn eisprong later geweest is en dat me NOD dus later is inderdaad. Ik ga aanstaande maandagochtend opnieuw een test doen. Kijken of ik het kan volhouden Ik hou jullie op de hoogte iig.