Nou meid geniet lekker van je laaste weken. Misschien had het zo moeten zijn. Na de bevalling ben je top fit en dan haal je het. Ik zal duimen in juli Succes met de laaste loodjes. Lover
Jeetje wat een gedoe zeg! nou ja dan maar eerst even lekker genieten je kleintje straks en misschien ben je daardoor wel zo relaxt dat je vanzelf slaagt.
he das jammer zeg ontzettend balen geniet van de laatste weken en dan 31 juli haal je hem gewoon hoppa heel makkelijk
OOO dat meen je niet! Wat een domme fout van je instructeur! Was zo relaxe geweest je papiertje voor je bavelling! Balen meid! kus miek
Yep, sowieso 2 en ik geloof dat ik er na 60 niet meer nodig heb. Ik kan gewoon rijden, alleen de examenstress zorgt ervoor dat ik fouten maak en daardoor zak. Liefs, Duveldraakje
sorry hoor maar hier moet ik stiekem even om lachen. das stom dat ie zich een dag heeft vergist! maar voor jou natuurlijk wel balen.
Tja ik vind het ook nogal "slordig" om het netjes uit te drukken. Je zal er maar afhankelijk van zijn, wat een enorme oen zeg. Erg slordig.
Maakt niet uit, dat heb ik nu eigenlijk ook wel gedaan. Mn eerste reactie was ook echt zo van: Kan gebeuren! Ach straks kan ik zonder dikke buik makkelijk achter het stuur kruipen en dan gaan we er gewoon voor zorgen dat het deze keer raak is! Liefs, Duveldraakje
Meid, balen dit joh! Kan me echt goed voorstellen dat je vreselijk baalt! Ik hoop dat je kan genieten van de laatste loodjes en dat de bevalling voorspoedig verloopt. En dan natuurlijk lekker genieten van je kindje! En heel even niet denken aan afrijden...