Ik vraag me af of het echt waar is. Ik zal het uitleggen. Ik heb een paar maanden geleden een miskraam gehad. Verder hebben we nog geen kinderen. Ben gecureteerd, allemaal heel vervelend, maar het gaat gelukkig weer goed. Ik moet volgende week maandag ongesteld worden. Had dus afgelopen maandag mijn eisprong. We hebben dan ook erg hard ons best gedaan... Nu heb ik sind gisteravond pijnlijke tepels en een zeurend ongesteldheids gevoel in mijn onderbuik. Dat van die pijnlijke tepels kan ik me nog herinneren van mijn vorige zwangerschap. Heb anders nooit ergens last van als ik ongesteld moet worden. Nu was mijn vraag of het echt kan dat je al zo vroeg de verschijnselen kan herkennen? Ik weet natuurlijk wel wat ik moet voelen en hoe het voeld, maar het lijkt mij nog erg vroeg. Dus graag jullie hulp Alvast bedankt Groetje Maria
Ik had het ook ongeveer 2 dagen na het ei. Eerst begonnen mijn tepels zeer te doen, daarna een raar gevoel in mijn onderbuik en ongeveer anderhalve week voor nod begon de misselijkheid. Heb dan ook een week voor nod positief getest. Natuurlijk hoeft het bij jou niet hetzelfde te betekenen, maar ik had dus ook al erg vroeg van te voren symptomen die ik in de maanden daarvoor niet had gehad.
Ik had ook al een dikke week voor nod symptomen. Heb wel pas getest na nod. Dat gevoel in de onderbuik herken ik dus en ook de gevoelige borsten. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!
Nou in iedergeval bedankt, ik hoop op nog meer reacties. Kan ik wel gebruiken. Ben erg onzeker en denk dat ik misschien te graag wil... Ik hoop het zo. Ik hou jullie op de hoogte
Ik vind het maar raar, nou zijn m'n symptomen ineens bijna weg. Heb nog nauwelijks zere tepels en eigenlijk bijna geen buikpijn meer. Ik weet het ook niet meer. Ik voel me gelijk week klote hierdoor... Zijn er die dit ook hebben gehad?
Ik had dit ook en er kwam zelfs vocht uit mijn tepels, en telkens buikkrampen...maar wie weet word ik straks wel ongi...jij succes in elk geval, niet onzeker zijn hoor (makkelijk om tegen een ander te zeggen haha zelf ben ik net zo)