Ik durf je wel te feliciteren, ik ken deze testen ook en had toen ik de laatste keer zwanger was eerst met een ander merk een tweede streepje en bij deze pas wat later, dus had ook wat meer HCG nodig in mijn ervaring. Ik zie het streepje staan. Ik duim op een plakker!
Ja Bloomy, deze test is vandaag. Ietsiepietsie duidelijker. Moet wel zeggen dat de streep niet meteen verscheen. Weet ik ook niet wanneer ik m'n menstruatie moet verwachtten na de curretage (heb er nog geen gehad). Anders zaterdag maar een CB doen. Xxx
Helaas blijkt het toch oud hcg te zijn. De testjes werden niet donkerder. Vrijdag gyno gebeld en mocht vandaag op controle komen. (Vandaag precies 5 weken na curretage). Bloed laten prikken en hcg was nog 14,5. M'n eisprong moet dus nog gaan komen zei ze. Iemand een idee hoelang het duurt voordat het hcg weg is?
Ah nee. Wat balen meis! Maar je had toch al een negatieve test gehad? Zou het dan niet een nieuwe zwangerschap zijn geweest die helaas mis is gegaan? In elk geval heel veel sterkte meis. Wat ik hier lees is er geen peil op te trekken wanneer hcg helemaal weg is. Enige manier om erachter te komen of HCG weg is is af en toe een testje te doen
Ik heb begrepen dat hcg ook elke 48 uur halveert na miskraam... Dus dan zou het binnen een week weg moeten zijn.
Na mijn curretage (zwangerschap van 10 weken + 5dagen was het hartje gestopt) werd mij verteld dat het 8 weken kon duren voor alle hcg eruit zou zijn. Mocht ik eerder het idee hebben opnieuw zwanger te zijn mocht ik niet zelf testen maar zouden 2 bloedprikken doen met een aantal dagen er tussen om te zien of het dan op zou lopen. Ik was toen echter ongepland zwanger dus nooit meer daarna getest omdat we niit bezig waren zwanger te worden. Ook bij mijn miskraam (6weken +6) werd gezegd dat hcg echt wel een tijd kan duren om te zakken en prima 6 tot 8 weken kon gaan duren. Ik had toen de eerste menstruatie echter gewoon weer op mijn normale cyclus van 28 dagen na de miskraam.
Ik had de ronde na mijn miskramen nooit een eisprong. Hcg bleef een week of 5-6 in mijn urine en werd dan gelijk ongesteld. Sterkte meid in deze onzekere tijd
Zat er zelf ook aan te denken of dit geen nieuwe zwangerschap is geweest die mis is gegaan. Ik heb na 2 weken negatief getest (denk ik). Achteraf vraag ik me af of ik die test niet te snel weg gegooid heb. Deze streepjes duurde namelijk ook langer dan een half uur voordat ze verschenen. Tevens een echo gehad waarop ze "iets" kon zien maar vermoedde geen nieuwe zwangerschap vanwege de dikte van het slijm maar eerder wat restweefsel. Ik moet volgende week weer op controle. Xxx
Balen hoor meid. Ik ben ook een keer gecurreteerd bij een zs van 12 weken en het heeft bij mij 3 mnd geduurd voordat m'n hcg weer beneden 5 was
He wat rot! Hier na mijn mk in juni nog ruim 9 weken hcg in mijn lijf gehad....hoop dat het bij jou toch sneller verdwenen is. Sterkte
He meid wat vervelend! Ik ben 4/1 bevallen van onze zoon* na 17 weken zwangerschap. Ik heb 16/1 een test gedaan, toen had ik nog een licht streepje, op 22/1 weer een test gedaan (k2v5) en toen was hij negatief. Het is dus bij iedereen anders. Ik zag het ook duidelijk in mijn temperatuurcurve terug komen, mijn temp daalde namelijk vanaf de 22e naar 36.4 wat voor mij een normale temp is voor mijn eisprong. Heel veel succes, hopelijk komt je eisprong snel!
Bedankt voor jullie reacties weer! Vandaag ongesteld geworden. Een opluchting dat alles weer werkt. De gyno zei gister dat ik nog eerst een eisprong zou krijgen en dan pas ongesteld zou worden. Op naar een volgende ronde! Xxx
toch fijn dat je nu duidelijkheid het ondanks dat het we liever hadden gezien dat je zwanger was natuurlijk. Succes deze ronde!