Zou het mogelijk zijn?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door madameV, 21 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Helaas kan ik geen foto uploaden op een of andere manier dus mijn profiel doto veranderd en dat is mijn test van vandaag.

13 febr miskraam begonnen, 24 febr een restje verwijderd bij de gynaecoloog. Tot 5 maart nog lichtjes gevloeid. Die week het gewoon voor ons plezier een paar x gezellig gemaakt. Toen die vrijdagavond ( nu dus anderhalve week geleden ) weer wat bloedverlies tot zondag.

Toch maar weer de gynaecoloog gebeld en die hebben mijn bloed nagekeken ( had ik vorige week maandag geprikt voor wat anders ) vanochtend weer gebeld geen hcg meer te vinden. Ja 5 maar dat hoort daar kun je niet positief mee testen. En nu vanaf donderdag al licht positieve testen?? Zie profielfoto

Ik weet het kan niks anders doen dan afwachten of het de komende dagen op gaat lopen. En als de test reageert op mijn ei zou het ook heel vreemd zijn aangezien dat vanaf vorige week dus al is.

Maar goed toch even fijn dat je hier je verhaal kwijt kunt. Bah wat vervelend hoop zo niet dat het nog met mijn mk te maken heeft

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    #2 madameV, 21 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2016
    Hmm ook daar doet de foto het dus niet helaas heb hem in fotoalbum gezet ( profiel )

3. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.867
    113
    Vrouw
    user75958_pic105959_1458570385.jpg
    Ik heb jouw test er eventjes bij geplakt ;)

Maar ik zie wel een licht 2e streepje, morgen of overmorgen nog eens een testje doen en hopelijk loopt ie mooi op!

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Oh wat fijn bedankt!

Ik hoop het ook maar durf er bijna niet van te dromen. Zou wel echt heel snel zijn

5. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie zeker wel een tweede streepje!

6. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.119
    293
    83
    Ik zie hem ook. Is dit dezelfde test als die je doorstuurde? Deze vind ik echt veel duidelijker

7. primavera

primavera Actief lid

1 feb 2012
    330
    66
    28
    NULL
    NULL
    Ik zie het streepje ook! Ik heb ook wel zeer lang een positieve test gehouden na mijn vmk.

8. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik zie m ook! Spannend! Ik hoop het voor je!

9. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie hem ook!
    Echter ik heb vorige maand ook een vroege mk gehad en mijn testen liepen niet mooi op. Omdat we die dag toevallig naar het zk moesten voor pgd/ivf heb ik gevraagd om mijn hcg te testen. Deze was in mijn bloed nog maar 5. Ik testte wel duidelijke streepjes op de kv. Dus weet niet of dat restje van jou nu beginnend of eindigend hcg is, maar daar reageert de kv test dus wel op. (Eigen ervaring).

10. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw

Je zegt dat er geen hcg meer te zien was in je bloed vorige week maandag, dus dan moeten deze streepjes toch wel van een nieuwe zwangerschap zijn, lijkt mij. Had je afgelopen donderdag een zelfde streepje of is de streep inmiddels wel donkerder geworden?

11. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Duidelijk hoor! ik zou inderdaad ook nog morgen of beter overmorgen nog een testje doen om te zien of hij oploopt

12. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    je zou eventueel een ovulatie test kunnen doen,om te kijken of je ei er aan komt?

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    Heeft niet zoveel zin aangezien een ovutest ook op hcg kan reageren (en omgedraaid).
    Het enige wat ts kan doen is doortesten met zw testen om te kijken of het oploopt en evt nogmaals bloed laten controleren.

14. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Foto is opnieuw genaakt marievs. Moest f denk wie je ook alweer bent gaha!

Jinky het loopt wel heel iets ip geloof ik maar wel erg minimaal. Van het bloed van vorige week maandag was het idd 5 hcg dus dat moet evt daarna zijn opgelopen

Ik hoor ook dat bij kv2v5 dit mogelijk is dus evt morgen ma even een andere test halen.

Bertje bedankt voor je reactie. Echter had ik wel een mk met ruim 8 weken dus heb wel echt knaltesten gehad. Dus idd lastig te zeggen of het oploopt of afloopt.

Het blijft vreemd ik moet gewoon geduld hebben geloof ik haha

Dat van de ovu testen leek me ook wel een goed id. Maar als dat ook op hcg reageert heeft het weinig zin.

Denk dat ik morgen andere testen ga kopen en dan ook eens daarmee test. Of dat alleen kV positief aan geeft.

15. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ze zegt: geen hcg meer (ja 5 maar dat hoort).....
    Ik had ook 5 en wel degelijk positieve test(en).

Wil hier niet bitchy overkomen overigens. Hoop echt dat het bij jou oplopend hcg is! Wilde alleen even zeggen dat de kv test echt op heel weinig hcg reageert.

16. primavera

primavera Actief lid

1 feb 2012
    330
    66
    28
    NULL
    NULL
    Klopt Bertje, dat had ik ook, toch positieve testen met 5

17. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Bedankt voor de reactie dames. Ik denk dat de testen reageerden op mijn eisprong: wel vanaf donderdag al ( erg lang ma goed ) maar hij loopt dus niet op de test van vanochtend is zo goed als wit. Prima hoor iig iets meer duidelijkheid

Deel Deze Pagina