Zwanger?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Hees87, 4 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hees87

Hees87 Lid

21 feb 2016
    55
    8
    8
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Gisterochtend had ik bijgevoegde test. Wat zien jullie?

Vanochtend was de test (ook 2v5 kruidvat) wit.

Zou de test dan hebben gereageerd op mijn eisprong?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Bijgevoegde bestanden:

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Het kan vanalles zijn. Hij kan idd reageren op je eisprong, maar het kan ook zijn dat er sprake was van een biochemische zwangerschap, in dat geval wordt je binnen een paar dagen ongesteld. Hoe zien je cycli uit? Op welke cd zit je? En welke ac gebruikte je en hoe lang ben je daarmee gestopt?

3. Hees87

Hees87 Lid

21 feb 2016
    55
    8
    8
    NULL
    NULL
    Dank voor je reactie!
    Ik ben 3 (!) maanden geleden bevallen. Daarna 1x ongesteld geweest. Ik meende dat ik ongeveer twee weken geleden weer ongesteld werd, maar dat was enkel 2-3 dagen wat bruinverlies. Omdat ik nu al een paar dagen erge menstruatieachtige buikpijn heb dacht ik alweer ongesteld te worden. Maar diezelfde menstruatiepijn had ik ook toen ik zwanger bleek. Dus om een zwangerschap uit te sluiten deed ik gisteren een test. Ik schrok dan ook behoorlijk toen ik een streep zag verschijnen!

Overigens hebben we condooms gebruikt. Dus een zwangerschap lijkt me onwaarschijnlijk.....

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Oei. 2 weken geleden wat bruinverlies kan een ovulatiebloeding zijn geweest.... Condooms zijn niet 100% veilig. Er hoeft maar een miniem gaatje in te zitten...

Zou over een paar dagen nogmaals testen. Was het een eisprong, dan zou het streepje minder tot niet meer zichtbaar moeten zijn. Loopt het streepje op, dan ben je al weer zwanger. Pittig in dat geval! (Maar wel gewenst toch?)

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Lijkt me inderdaad niet zo waarschijnlijk, maar zou over een paar dagen nogmaals testen.

6. Hees87

Hees87 Lid

21 feb 2016
    55
    8
    8
    NULL
    NULL
    @be happy:
    Vanochtend was de test wit. Zou ik er dan nu al vanuit kunnen gaan dat ik niet zwanger ben? Ik vind het streepje namelijk zo duidelijk...

Ik heb echt erge buikpijn. Niet zoals ik gewend ben bij een normale menstruatie, maar mijn cyclus kan natuurlijk nog van slag zijn zo kort na de bevalling.

En ja..mocht ik wel zwanger zijn dan is dat inderdaad erg pittig en even slikken, maar zeker gewenst!

7. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    ik heb dit in december ook gehad. 1 vaag streepje en volgende dag witte test. Was dan ook niet zwanger.

8. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Misschien morgenochtend nog een keer, of de ochtend daarna?

9. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Wow.. spannend! Ik zou wel echt morgen of over een paar dagen nog eens testen. Ik vind die van gisteren namelijk wel echt positief.. en als je 2 weken geleden wat bruin verlies gehad hebt kan dat natuurlijk een ovulatiebloeding zijn geweest..

10. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Heb je alweer getest?

11. shania26

shania26 Actief lid

20 jul 2013
    160
    1
    16
    huismama
    spijkenisse
    een zwangerschapstest mag niet reageren op een eisprong...ik heb zelf weleens licht positief getest en die testjes liepen ook terug kort daarna trad de menstruatie in dat werd door de gyn verklaard als een niet geslaagde innesteling.

12. Hees87

Hees87 Lid

21 feb 2016
    55
    8
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb vanochtend getest. En de test was helemaal wit. Geen lijntje meer te zien. Op zich ben ik opgelucht maar vind het wel gek....

13. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Gebeurt wel.

Deel Deze Pagina