Zou het weer mis gaan?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MinnieJ, 4 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fadim

Fadim Actief lid

11 aug 2014
    473
    187
    43
    ze knallen wel, maar ook niet evenveel. zolang ze niet echt gaan aflopen is het goed. probeer het toch los te laten(klinkt namuurlijk heel makkelijk) en leef naar je eerst echo toe. x

2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik ga niet meer testen, ik durf ook niet meer, straks onnodig ongerust, ik heb een echo afspraak gemaakt voor over 2 weken, dan ben ik ruim 6 weken, tot die tijd ga ik proberen vertrouwen te hebben. Geen bloed geeft moed :)

Colinn vindt dit leuk.
  3. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Heel verstandig! Hopelijk kun je jezelf hiermee een beetje rust gunnen. Fijn dat je al zo snel voor een echo terecht kan. Mooi termijn voor een echo, dan zie je ook het hartje kloppen! :D Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe zonder zorgen! ❤️

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik snap je helemaal hoor! Hier het zelfde. Ook geen symptomen. Alleen heel licht gevoelige borsten. Meer ook niet. Ja en een hoop afscheiding. Meer dan normaal.

Verder voel ik me ook totaal niet zwanger. Maar ik heb inmiddels 8 testen verder. 6 action 1 clear blue plustest en 1 clear blue weken indicator en ze gaven allemaal een goeie streep en de weken indicator 2-3 weken.

Ook ik heb eerder een miskraam gehad in 2016. Maar dat was een lege vruchtzak en de test doe ik toen had was zo enorm licht..

Kan me wel druk maken. Maar dat helpt niet. Als het mis gaat gaat het toch mis. Daar kun je niks aan doen. Is echt gewoon de tijd uitzitten tot de eerste echo.

5. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Stop met testen lieverd, je bent hartstikke zwanger

6. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Je testen zien er goed uit, gefeliciteerd!

De 1e weken blijven spannend, probeer leuke dingen te doen en afleiding te zoeken!

7. Signum

Signum Actief lid

21 jan 2019
    121
    45
    28
    Vrouw
    Knap van je! Ik ben ook zo mega onzeker erover hoor. Test ineens weer elke dag de laatste dagen en ben als t goed is 6+4 ofzo nu
    Sterkte met wachten!

8. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Oooooooh ik word stapelgek van mezelf, hele dag doodmoe op de bank gelegen, bijna in slaap gevallen zo moe, en nare maag vanmorgen, duidelijk kwaaltjes, maar nu zit ik me weer druk te maken omdat ik wat milde krampen had rond 13u. Dan denk ik vorige maand had ik dat ook, bij mijn goeie zwangerschappen niet (alhoewel bij de oudste wel) dus het wordt weer een miskraam. Ongelooflijk he, ik zou bijna weer gaan testen om maar daaraan houvast te hebben, wat ik niet zal doen trouwens maar die neiging voel ik dan weer bijna
    Ik durf echt niet...alhoewel ik wel soms overweeg die cb indicator te halen om te zien of ie al van 2-3 naar 3 plus springt...maar ik probeer mezelf nog even te bedwingen

blijven ze knallen jouw testen? Of knallen ze verschillend?

9. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

haha ik zag niet dat die tekst er nog stond
    "Oooooooh ik word stapelgek van mezelf, hele dag doodmoe op de bank gelegen, bijna in slaap gevallen zo moe, en nare maag vanmorgen, duidelijk kwaaltjes, maar nu zit ik me weer druk te maken omdat ik wat milde krampen had rond 13u. Dan denk ik vorige maand had ik dat ook, bij mijn goeie zwangerschappen niet (alhoewel bij de oudste wel) dus het wordt weer een miskraam. Ongelooflijk he, ik zou bijna weer gaan testen om maar daaraan houvast te hebben, wat ik niet zal doen trouwens maar die neiging voel ik dan weer bijna"

10. Signum

Signum Actief lid

21 jan 2019
    121
    45
    28
    Vrouw
    Echt ik herken je gevoel zoooo! Het is rampzalig die testen haha. Vanmorgen deed ik er 1 die was lichter. Shiiiit. En toen vanmiddag weer en die was gewoon alsnog weer knal (ben duidelijk n middag tester)...

Vrijdag heb ik n echo. Als dan t hartje niet klopt is t hier echt afgelopen

11. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Lieverd ik ben 18+4 weken zwanger en heb nog bijna elke dag menstruatie-achtige krampjes. Je baarmoeder groeit hè logisch dat ie er wat kramperig op reageert ;) Wees juist blij dat je dit soms voelt. Betekend dat je lichaam hard aan het werk is! :D

12. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Hier ook een reactie met mijn ervaring en veel testen.

En dan vooral met de action. De action test bracht bij mij ook enorm veel onzekerheid. Omdat de ene dag het streepje lichter leek en het streepje niet mooi egaal was dan de andere dag. Heb jij daardoor echt ruk gevoeld. Terwijl mijn testen dik knalde.

De krampen heb ik nu met vlagen nog steeds. Al vanaf voor NOD. Dat hoort er echt bij.

Met testen heb je sowieso geen grip er op. Hoewel ik het super goed snap. Ook ik bleef zeggen dat het niet goed zat. Ook kwalen komen later. Maar zie mijn banner.

Dus een dikke gefeliciteerd en laat het los. Probeer dat

Deel Deze Pagina