Ok ik zal proberen een kort tijdspad te schetsen ik werd op 5 januari ongesteld. Met mijn cyclus had ik het op 1 februari dus weer verwacht en ei rond de 18e/19e. 1 februari werd ik niet ongesteld, en normaal heb ik wat bloedverlies vanaf een paar dagen voor NOD. Dit was deze maand ook niet het geval. Dus ik heb op 2 februari een testje gedaan negatief. En ook wat bloedverlies die dag bruin/roze. Dit is een paar dagen zo doorgegaan en vandaag nam het bloedverlies opeens af. Dus ik nog maar weer een testje gedaan. Tot mijn stomme verbazing op een dipstick een tuurstreepje. Ik geloofde het niet dus ben naar kruitvat gegaan en heb daar kv 2v5 gehaald en predictor. Op deze zie ik ook beide een tuurstreepje op cd32 DPO geen flauw idee. As always, zijn het natuurlijk van die helstreepjes om op de foto te krijgen. We hadden besloten om te stoppen met ovutesten en gedoe, want het brak ons op en we zouden in april doorverwijzing naar ziekenhuis komen halen omdat we dan precies een jaar na de MA zitten.
Ik zie wel een streepje nou lees ik over de kv mindere verhalen maar zie inderdaad wel de tuurstreepjes ..zou toch morgen vroeg nog even een testje wagen? En hoop snel een dikke positieve test voor jullie
Ik zie het streepje op allebei. Ik vind hem wel heel licht voor overtijd zijn. Maar omdat je niet zeker bent van je ei kan het natuurlijk zijn dat je ei wat later was. Ik ga voor je duimen dat je de komende dagen een oploop gaat zien.
Ik zie op de predictor toch ook wel een tuurlijn... kv ben ik niet van overtuigd na zoveel slechte ervaringen gelezen te hebben. Ik zou morgen of overmorgen opnieuw testen met predictor... Succes, ik ga duimen voor je
Jah daarom ook predictor gedaan, en die geeft ook een hele lichte streep. Maar vind de termijn (al weet ik niet wanneer ei is geweest) zo vreemd.
Dat kan ik me begrijpen misschien hele late eisprong? Late innesteling? Ik was gestopt bij de 1e met de pil dus had geen idee van mn cyclus maar na 1 maandje ongv dacht ik eh toch testen een hele lichte streep in het licht met action maar was echt super licht wel roze maar niet op foto te zien.. was toch echt zwanger ben later wel 1 week ofzo terug gezet..
Lijkt me toch hoopvol als je eerst negatief testte hoor! Ik denk dat je gewoon een late eisprong en late innesteling hebt gehad! Ik ben benieuwd naar je test morgen!
Ik zie de streepjes ook! Ik denk ook dat je een late eisprong gehad hebt, in dat geval. Ik heb ook altijd een vrij regelmatige cyclus en eisprong gehad, behalve in de ronde dat het raak was met deze zwangerschap. Bleek dat ik mijn eisprong toen op cyclusdag 21 had gehad, in plaats van cyclusdag 15 of 16. Het kan dus best dat je lichaam een keer anders doet dan anders.
Ik zie ze hoor! Gefeliciteerd. Omdat je je eisprong niet weet is er natuurlijk weinig van te zeggen, maar als je een laat ei gehad hebt dan kan het makkelijk! Even oploop testen overmorgen.
Aangezien je geen idee hebt van je ei is het voor nu prima test ik zie een licht streepje das voor nu positief en nu hopen op een mooie oploop! Ik duim voor je!
Ook ik denk dat je ei later is gesprongen. Op predictor zie ik het streepje en die testen zijn super betrouwbaar, dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd. Hopelijk gaan ze mooi oplopen. De kruidvat test is nadat hij even gedroogd is mooi roze.
spannend! ik hoop dat je (over)morgen nog duidelijkere streep hebt op je test. en voorzichtig gefeliciteerd x