Goede avond dames, 10 juni heb ik een miskraam gehad sindsdien niet meer ongesteld geworden! 3 weken geleden ongeveer voelde ik steeds pijntjes heb volgens mij wel 3 testen gedaan allemaal negatief. Vrijdag 9 aug.. ik was toen al 2 dagen best misselijk en dacht weet je wat ik gooi er nog 1x een test tegen aan mocht die negatief zijn misschien dan even langs de dokter maar tot mijn verbazing een 2e streep. Zaterdag samen met mijn man een cb gedaan en die gaf 1-2 weken zwanger aan. Ik probeer een beetje te gokken hoe of wat maar kom er niet uit. Hoe dan ook ik ben zwanger! Maar ben zo benieuwd wanneer het raak geweest is! Zo kan ik ook een beetje inschatten hoe ver ik ben. Misschien een onmogelijke vraag want als ik het zelf al niet weet..
1-2 weken dan zit je nu ergens rond 3-4 weken zwanger, ik denk dat je zon 11/12 dagen na je eisprong zat bij die test van 9 aug, dus nu dan 4 weken 2-3 dag ongeveer Die van 9/8 is namelijk zo licht die zal niet ver na je eisprong geweest zijn.
Als de cb 1-2 aangeeft is dit een indicatie van hoeveel weken terug bevruchting ongeveer heeft plaatsgevonden. De pijntjes die je 3wk geleden voelde zou dan wrs de groeispurt van je ei geweest zijn en is dan vlak daarna gesprongen. Je zou dan nu ergens rond de 3-4wk zwanger zijn. Hartelijk gefeliciteerd
Bedankt lieve dames Ik vond het zo lastig kwam uit tussen 30 juni en 2juli dat ik ben bevrucht aangezien ik 2 weken erbij opgeteld.. maar dan had de cb wel 3+ aangegeven. Heel mn lichaam van slag en ik ook maar nu ik dit zo lees sla ik mezelf net niet voor t hoofd! Een "o jaaaa" momentje
Nee ik denk dat die pijntjes inderdaad een aankomende eisprong is geweest. Zo te zien aan je test ben je ook zeker niet verder dan 11 a 12 dpo. Nog voor je menstruatie periode dus.
Als je zaterdag de testen hebt gedaan die je hebt gepost, dan zal je rond 11 of 12 dpo hebben gezeten. Dat betekent dus dat je eisprong op 30 of 31 juli is geweest. Ik zou morgen weer testen en zien of hij mooi is opgelopen.
Test was van vrijdag dus dan nu ongeveer 4 weekjes. Bedankt voor al jullie berichtjes. Vanmiddag doe ik weer een test
Hadden nog 1 digitale liggen en die gisteravond gedaan.. nu ben ik echt klaar met testen! Was stiekem wel bang voor 2-3 maar dacht ach dan zijn ze maar op nu maar genieten!