Zou het weer zo zijn??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jipje, 3 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joel1981

Joel1981 Niet meer actief

Je hebt mooie testen, ik stop nu met testen. Ik heb 19 oktober de eerste echo. Latere opties waren eind november. Spannend ook voor jou, een echo van jullie wonder. Je hebt het voordeel dat je veel meer kunt zien dan bij ons...

Mijn borsten zijn minder gevoelig maar wel mooi groot (ben er zo trots op, van niets naar iets meer voorgevel) ;)
    Het is nu wel zo dat ik geen eetlust heb, dit is verdwenen. Ik moet mezelf er toe zetten iets te eten.

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Oh dat is al snel zeg !! Super :) heb bij beide dochters ook zo vroeg een echo gehad als bij jou en zag toen al wel een kloppend hartje! Dat was ook al heel leuk om te zien... krijgen jullie daarna nog een echo?

3. Joel1981

Ik hoop het. Bij mijn eerste twee kinderen waren we ook zo vroeg. Bij de 2e zagen ze alleen een vrucht zak zonder activiteit. Een week later zagen ze een kloppend hartje. Ik neem aan dat als ze niets zien ze toch een andere echo maken(later)

4. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Dat denk ik wel.. Zou een beetje raar zijn anders. Ik krijg tussen de 9 en de 12 weken sowieso nog een echo.

Joel1981 vindt dit leuk.
  5. Joel1981

Inderdaad!

Deel Deze Pagina