Even een vraag.....

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by vlinder1978, Dec 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vlinder1978

Nov 26, 2009
    36
    0
    0
    Hoihoi
    Ik heb een vraag:
    Heb 8 jaar lang een Mirena spiraal gehad die er op 8 augustus is uitgehaald ivm een kinderwens.

Ik heb sinds anderhalve week een appart maar ook wel heel bijzonder gevoel in mijn buik. -Kriebels en plopjes.
    -af en toe vreselijke zweethanden en waterige ogen
    -droom ontzettend
    -Voel me anders dan anders.
    -Soms krampjes in me buik.
    -Af en toe duizeling van een paar seconde

Ik heb een tijd ovaluatietesten gedaan maar daar werd ik niet wijzer van. Dus anderhalve week geleden voelde ik wel een half uurtje ongeveer een zere krampgevoel in mijn lies. Kan dit een eisprong zijn.>?

Het gekke is dat ik echt niet weet wat mijn cycles is, dus ben van het gemiddelde uitgegaan en heb vanochtend getest met predictor vroeg test maar dat was helaas niets.

Ik ben 31 en na 8 jaar mirena maakt het me onzeker of alles nog wel wil werken.
    Hoe lang duurt het ongeveer dat alles weer op gang is?
    En de syptomen van hierboven zou dat zwanger kunnen zijn?

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Na het stoppen van anticonceptie kan het een half jaar en soms wel een jaar duren voordat je cyclus een vast ritme heeft gevonden. Vaak is je eisprong 14 dagen voor je menstruatie. De klachten die je beschrijft zijn geen specifieke symptomen van een zwangerschap.
    Alsje cyclus erg wisseld is het voor het testen het handigst om altijd je langste cyclus aan te houden.

Imke

Share This Page