@Wendy88 Dat is raak! Gefeliciteerd! Hopen dat je volgende test echt een goed donker streepje laat zien! @Nelleke. Ben bezig met ronde 4 en heb een regelmatige cyclus. Ben al 3 jaar gestopt met de pil, dus ontpillen is het ook niet. Ik wacht maar af. Zou het heel vreemd vinden als het niets is. @ Wanneer gaan jullie weer testen?
Ik maak mezelf nog niet blij, heb al van meerdere vrouwen gehoord dat de test false hoop gaf.. Dus ik wacht nog even rustig af.. bij jou al veranderingen?
Hoi meiden, Even een update: Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen. Wel een paar klachten, vanmorgen op mijn werk ging ik even met mijn armen over elkaar zitten. Normaal heb je dat niet in de gaten maar nu wel!! Jeetje wat doen mijn () () zeer, aan de zijkant. Tepels zijn minder gevoelig geworden. Af en toe ook steekjes in lies en een ongesteldheidsgevoel sinds gisteravond maar dat komt en gaat. Nu hopen dat het niet met menstruatie te maken heeft...... Heeft een van jullie al meer nieuws? Spannende tijden hoor!!! Xxx
Nope nog geen nieuws!! Hmmm.. Spannend!!! Mijn () () doen niet zo'n pijn.. Wel af en toe gevoelige tepels.. Heb ook nog steeds pijn bij mn liezen en gisteren ook menstruatiepijn gehad.. Verder nog steeds zeurend gevoel onder in mn buik en onder in mijn rug.. Vandaag ook wel een paar gehad dat als ik aan t eten of aan t drinken was dat t niet echt lekker viel.. Niet dat ik misselijk werd maar wel dat het er tegen aan zat.. :S Ook vreemd! Het is inderdaad niet te hopen dat het van je menstruatie is!!! Spannend! Liefs, xx
Jij hebt dus ook al wat meer 'klachtjes' gekregen. Ik heb vanmiddag een paar testen besteld, zal ze morgen wel binnen krijgen. Woensdagmorgen maar weer een test doen en nu hopen dat ie positief is! Ben dan al 8 dagen overtijd. Bij meer nieuws meld ik me weer Wanneer ga jij weer testen? X
Ik ga ook woensdag weer testen! Dan is het weer 3 dagen geleden, dan heeft het hcg weer kans gehad om meer te worden (als het er is natuurlijk) Ik ben zo benieuwd.. Anders zou ik mijn klachten ook niet thuis kunnen brengen.. Heb vandaag extra veel last gehad van mijn liezen.. (heb wel hakken aangehad, maar dat heb ik wel vaker en nog nog nooit last van mn liezen van gekregen) Zometeen maar is even relaxen in bad Morgen dagje vrij en dan maar hopen op woensdag een positieve test bij ons beide!! Ik had een heel licht streepje gezien op de cb plus test, maar heb al is gehoord dat die wel vaker een licht streepje gaven terwijl het niet zo was.. Dus ik vertrouw m nie helemaal.. Als die van woensdag nou weer zo'n vage is ga ik zo'n Clear blue digital kopen.. Hopen dat die wat meer duidelijkheid geeft..
Hallo meiden, Nou ik zal mijn verhaal ook maar even vertellen: in januarie 2010 heb ik mijn spiraaltje mirena eruit gehaald na 12 jr in de hoop om dus zwanger te worden ( duhhh ) Echt 1,5 jr heb ik onregelmatig mijn menstruatie gehad... dan is het een jaar goed gegaan ( elke 28 dagen ) en de laatste half jr is het 30/31 mijn periode. Maar nu moest ik dus afgelopen vrijdag zijn maar ben het nu nog niet helaas. Heb ook geen kwaaltjes etc van menstruatie pijn of zwangerschaps pijntjes ( kwaaltjes ) Voel me gewoon op en top en niks aan de hand. Maar het is nu erg frustrerend want wil wel weten waar ik aan toe ben, ben ik het nu wel of niet... Hmmmm!!... Maar wil ook niet direct naar de dokter toe of een test ophalen en teleurgesteld worden ( wat ik al eerder heb mee gemaakt namelijk ) Wat zouden jullie doen ?.. ( ik denk dat ik nog ffies een paar dagen wacht totdat ik gaat testen ) Liefs van mij ~xxx~
Niet iedere vrouw heeft last van kwaaltjes! Werk op een kinderdagverblijf en sprak toevallig vandaag een moeder die nu 14 weken zwanger is en helemaal nergens last van heeft! Als ik jou was zou ik idd nog even wachten.. Tot vrijdag ofzo? Dan ist een week geleden.. Succes!
Ik ben zelfs zenuwachtig voor jou!! Ik heb ook nooit last van van () () anders had ik gedacht dat ik een langere cyclus had ofzo. Maar toch twijfel ik hoor! Soms denk ik wel dat ik het me allemaal verbeeld! Daarom hoop ik zo op een positieve test of menstruatie, dan weet ik het maar!! Ik zal woensdag meteen laten weten wat is geworden is. Jij ook? X
Oh meiden, wat een spanning! Om gek van te worden, zeker als je zoveel dingen in je lijf voelt. Brings back memories , bij mij dochter net zo gezeten. Eindelijk op dag 40, 10 dagen overtijd kwam de verlossende tuurtest , al ging ik het pas echt geloven toen de testjes vanaf dag 42 gingen knallen. Zal voor jullie duimen!
Ik had vorige maand een hele korte cyclus en nu ben ik overtijd maar ik heb ook negatief getest afgelopen zondag. Ik haak dus ff aan, wie weet krijg ik nog positief nieuws Zou het morgen alweer zin hebben om te testen of zal ik nog langer wachten? Ik vond mijn urine niet zo heel geconcentreerd afgelopen zondag, misschien heeft dat ook meegespeeld.
Ik laat het meteen weten! Ik heb sinds gisteren gevoelige voo rt anden met koud en warm drinken.. Iemand hier ervaring mee??
Hallo dames.. Ik doe ook gezellig mee...heb nu al voor de 2e keer een cyclus overgeslagen(normaal altijd tussen de 28 en 33 dagen ongi, zit nu op dag 60!!!!)...vorige week maandag was de test negatief...morgen naar ha...heb vreselijk zere (.)(.)...maar durf nergens op te hopen...we zijn dan ook al 3 jaar bezig...ik duim ook mee voor jullie allemaal....
Ohh dat snap ik dan wel ja! Dan zou ik idd ook nergens meer op durven hopen.. Weet jij toevallig of gevoelige tanden een symptoom van zwangerschap kan zijn? Liefs, x
Wat fijn voor je dat het voor jou positief was! Ik hoop het voor ons ook! Die onzekerheid is zeker om gek van te worden. Maar als de test positief word is het het zeker waard geweest. Leuk je reaktie, geeft weer extra moed. X
@Wendy88..Ik heb geen idee of gevoelige tanden een symptoom kan zijn...zou best kunnen hoor...sommige vrouwen hebben de gekste kwaaltjes hihi...bij mijn eerste zwangerschap had ik niet eens kwaaltjes...hoop voor je dat het raak is meid...
Welkom alle nieuwe dames! We zitten zo ongeveer allemaal in hetzelfde schuitje! Zullen we er een heel bijzonder topic van maken en allemaal positief testen deze maand? X
Ik doe woensdagochtend mee met de test ronde! Ben dan 15 dagen over tijd, dus dan moet ie gewoon positief zijn! Ik heb geen test meer gedaan na 8 dagen, gewoon omdat ik mezelf dan alleen maar gek maak. Als ie dan nog negatief is bel ik meteen de huisarts en eis ik een bloedtest. Ik moet het dan wel weten hoor, duurt al veel te lang! Dus woensdag wordt de dag waarop we twee strepen gaan zien op de test nelleke0 en wendy88!! (positief blijven!) Spannend! @Kache, door jou verhaal krijg ik weer hoop het kan nog.. @babbygirl27 Heb je nog geen test gedaan? Zou ik er eerst een doen. Als hij negatief is vrijdag er weer een doen ofzo. @moeder254 Wat lang al 3 jaar! Hoop echt voor je dat het raak is. Er staan hier genoeg verhalen van mensen die pas heel laat positief testen (9 weken) Negatieve testen nemen je hoop weg. @MamavanSimone Officieel kan je om de twee dagen testen. Ik heb er voor gekozen een week te wachten. In de hoop dat hij dan goed positief is (of nog negatief) en het niet een tuur streepje/twijfeltest is. Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt.