Absoluut! Hcg verdubbelt zich elke 48 uur. Vergelijk de 1e maar eens met de 3e. En de 2e met de 4e. Mooi opgelopen hè? Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!
Goedenmorgen dames, Ik vraag mij precies hetzelfde af, en ook of het streepje niet al veel donkerder had moeten zijn? Ik weet dat ik te vaak getest heb, maar kon het echt niet laten! Ik heb een lf van 11 dagen, dus had gister mijn NOD, ook al ben ik vandaag pas 13 dpo. Ik lees graag een reactie tegemoet! Mvg Ilona
Ik moet trouwens wel zeggen dat het in het echt wel een stuk duidelijker is als op de foto, zie ik nu...
Nu heb ik 11 dpo en 13 dpo alleen even bij elkaar gelegd, iets duidelijker zo. Pfff wat een ellende dit, haha! Heb clearblue testen besteld voor de zekerheid, maar komen pas morgen binnen... En skippy, gefeliciteerd en sorry dat ik jou bericht gebruik.
Skippy: ze zien er echt précies zo uit als die van mij! Je trouwring ook trouwens Superleuk dat we precies gelijk oplopen. Ga jij nog een CB-digitaal doen om te kijken wanneer er 2-3 weken op komt?
Eva! Zo leuk ja! gelukkig dat dit dus de normale oploop is!😊 Ik ga komende week die test weer doen ja😊
Ik was natuurlijk vanmorgen alweer ongeduldig (vandaag precies 4 weken he ) maar helaas zei cb nog steeds 1-2 weken. Sloeg natuurlijk ook nergens op. Ik hoop dat ik hem tot zondag of maandag even kan laten liggen