Veelste vroeg getest natuurlijk. Ik gok op 6 dagen voor nod. Wie o wie ziet hier iets? Of niets? Dat kan natuurlijk ook.
Ik lijk wat te zien, maar doordat de test gesloopt is weet ik niet goed of het op de juiste plek staat. heb je foto van intacte test?
Lijk vaag iets te zien maar ik zie geen kleur. Kan je hem in het daglicht leggen (bijv op vensterbank bij een raam) en dan een foto maken. Hij ligt nu te erg in de schaduw.
Ik heb hem al weggegooid😩 Ik had mezelf zó voorgenomen om zondag pas weer te testen, maar ik ga morgenvroeg proberen....fingers crossed..
Ik zie idd ook een dikke witte streep De foto is ook niet heel duidelijk. Maar ik zie er geen (vaag) positieve test in op deze foto. Misschien kun je er morgen of overmorgen nog een doen en hopelijk is daar wel duidelijk een 2e lijn te zien!
@kelsey en @lacey0 ik snap idd wat jullie bedoelen met witte streep. Dit kan ook gezichtsbedrog zijn denk ik omdat er rechts op de test ook een soort vlekje zit. Iig ga ik morgenvroeg nog een x testen!
Goedemorgen dames, Net getest en volgens mij Omo-wit Als ik de foto wat meer kleur geef en in t negatief zet, lijk ik wel wat te zien. Maarja dat is smokkelen😉 Ik ben bang dat t weer niks is deze ronde! Helaas pindakaas...😌