Bloedverlies na innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door happy79, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hoi,

Netjes 8 dagen na mijn eisprong heb ik helder bloed verloren. Eerst was ik heel blij. Dit had ik bij mijn eerste zwangerschap ook. Alleen nu blijf ik soms helder bloed verliezen en tussendoor roze/bruin...Kan over twee dagen testen maar wil graag weten of andere dit ook wel eens gehad hebben en natuurlijk wat het toen betekende!!
    Alvast bedankt.

2. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hier hetzelfde verhaal. Ook na 8 dg helder rood gisteren en vandaag is het bruinig geworden. dus ik hoop ook op innesteling. Ik hoop voor ons dat er nog meer reageren met goede berichten.

3. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Snelly; zo had ik het bij Tijs ook. Toen zat het dus goed. Maar na die ene keer helder rood was het toen alleen roze/bruin. Nu dus soms echt helder rood...Duim voor je!

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik weet het niet, bij deze zwangerschap heb ik 4 dagen voor mijn nod een innestelingsbloeding gehad, maar dat was een avondje roze slijm en dat was het.

5. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    ik had het de vorige ronde en bij mij betekende het dus niks...!

6. daantje0601

daantje0601 Nieuw lid

29 dec 2010
    1
    0
    0
    hoi, ook ik had aantal dagen na de de eisprong een dagje helder rood bloedverlies alleen bij het plassen en nu is morgen mijn nod! dus erg spannend! ga voor jullie ook duimen[​IMG]

7. Jasmina8

Jasmina8 Lid

20 okt 2010
    57
    0
    0
    Ik had op 10 dpo t/m 14 dpo verlies van beetje bruin bloed. Dacht op de eerste dag dat m'n menstruatie was begonnen, maar toen 't niet doorzette begon ik te twijfelen. Bij mij was 't dus een innestelingsbloeding! Houd je ons op de hoogte?

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Maar zo te zien is TS dus zwanger..!! :D Van harte gefeliciteerd meid!!

9. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    haai,

mijn nod was gister maar tot nu toe nog niet ongesteld geworden.. heb wel 3 a 4 dagen na me eisprong beetje bruinig bloed verloren en daarna werd het iets helderder maar niet echt met pijn erbij...
    ik heb gister negatief getest.. ik heb nog een test van cb liggen een digitale ik weet niet wanneer ik moet gaan testen..
    ik heb ook niet heel veel kwaaltjes..

liefs, miranda

10. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hier betekende het dus inderdaad ZWANGER! Het is zo raar; hoeveel mooie dingen kunnen er gebeuren in 1 week; mijn zoontje 1 jaar geworden (terwijl dat er vlak voor zijn geboorte niet al te rooskleurig uitzag), een huwelijksaanzoek (na 12 jaar wachten) en een positieve test in je handen. Volmaakt gelukkig!!

11. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Mag ik eens vragen wat jullie met helder rood bloed bedoelen??

Ik zou afgelopen donderdag mijn innesteling gehad kunnen hebben en heb twee dagen gevloeid alsof het gewoon een menstruatie was.
    Wat denken jullie??
    Anders heb ik een hele korte lf en moet ik naar de gynaecoloog.....

Bedankt!

Groetjes, Duckertje

Deel Deze Pagina