uitblijven menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door emmvdd, 10 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmvdd

emmvdd Nieuw lid

10 apr 2008
    2
    0
    0
    hallo iedereen
    ik ben Emmanuelle. Ik ben vorig jaar februari met de pil gestopt. Sinds die tijd heb ik mijn maanstonden altijd regelmatig, 27-28 dagen, met 1 uitzondering juli 07 met 31 dagen. Enkele dagen voor mijn regels heb ik opgezwollen borsten en krijg ik witte uitvloei en jeuk (lichte vorm van infectie elke keer). Deze maand had ik deze symptomen niet, ik moest mijn maanstonden 3 april hebben (vorige donderdag) en ik heb ze nog steeds niet. 2 tests gedaan die negatief zijn. Ik heb wel buikkrampen en ben meer moe dan normaal. Mijn borsten zijn heel erg zacht en doen helemaal geen pijn. Weet iemand raad? Ik woon in Spanje en vertrouw niet volledig op het medisch systeem hier, daarom is t leuk om raad te krijgen. Bedankt

2. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Er zijn hier geloof ik behoorlijk wat meer meiden die pas laat positief testen. Misschien kan je een ander merk test proberen? Welke ronde zit je?
    Ik ben zelf inmiddels 4 dagen overtijd. Maandag (NOD) heb ik nog negatief getest, maar ik heb daarna geen test meer gedaan nog.

3. emmvdd

emmvdd Nieuw lid

10 apr 2008
    2
    0
    0
    ik reageer ook heel erg sterk op alles. En het stresst mij n beetje. Maar ik ben dus niet de enige... :)
    Ik zal dan binnen enkele dagen nog n test doen en dan zien we wel

Deel Deze Pagina