pijn in tepels

Discussion in 'Eerste symptomen' started by MyLovely, Oct 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

Lieve Meiden!

Ik heb sinds een hele poos een bultje op mijn tepel. Zodra die ontstond moest ik gelijk naar de dokter en die zei dat het gewoon een vetbultje is, maar nou doet deze week mijn tepel pijn met steken... Ik moet volgende week toch al naar de dokter, maar ik wil graag even wat weten, we zijn ook aan het proberen, doen je tepels stekend pijn als je zwanger bent of is dat een andere pijn?

oh en nu ben ik aan het typen en doet mijn andere tepel ineens precies hetzelfde...

ik ben stiekem bang dat ik een enge ziekte heb in mijn borsten ofzo door dat bultje, maar de dokter zei dat het geen kwaad kon en mijn andere borst heeft geen bultje, en die doet nu dus ook pijn....

Liefs!
    MyLo

2. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi

Ik hoop voor je dat het niets ernstigs is. Ik heb ook steken in mijn tepels en ben zwanger. Hoop dat dus voor je.

Succes met testen

twinny

3. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    geen idee meid.... vervelend.. misschien toch even op je nod wachten? als de steken tijdens je menstruatie blijft, dan zou ik toch nog eens naar de ha gaan.. al hoop ik natuurlijk dat je zwanger bent!!
    liefs

4. Joss

Joss Lid

Mar 9, 2009
    94
    1
    0
    Secretaresse
    Noord Holland
    Beste MyLovely, ik heb ook een vetbultje gehad en deze ging na 3 weken ongeveer weer weg. Ik weet niet hoelang jij m al hebt. Dit kan dus inderdaad even duren. Verder wil ik je meegeven dat ik ook hele zere tepels had vanaf het moment dat ik zwanger was. Ik hoop het laatste ook voor jou geldt.

5. MyLovely

Ik heb mijn vetbultje echt al eeuwen daarom vind ik het zo raar dat het nu ineens pijn deed

maar vandaag heb ik pijn in mijn buik dat niet op ongesteldheid lijkt maar meer zoals bandenpijn wordt omschreven, en mijn andere borst doet ook flink zeer... En ik ben 3 dagen overtijd...

HELPP!!!!! Vet spannend:D

6. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    heb je al een testje geprobeerd? Het kan best als je gewoon overtijd bent.

succes
    twinny

7. MyLovely

jep negatief gisteravond:(

8. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    toen ik zwanger was had ik ook veel last van mijn borsten. Maar heb pas heel laat getest kon niet geloven dat ik zwanger was. Cyclus was onregelmatig. Maar weet dat ik daar achteraf vanaf het begin last van heb gehad.

9. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    jammer. Misschien als je nog niet ongi bent, van het weekend eens met ochtendurine proberen.

twinny

10. MyLovely

Nope vandaag ongi gekregen....
    Helaas
    Ik zal de tepels in de gaten houden
    :(

Share This Page