positieve test na bloeding??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Matilde, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matilde

Matilde Lid

17 mei 2009
    52
    0
    0
    Vorige week begon ik te bloeden, 1e dag doorzichtig rood en de afgelopen week bruin/tot donker bruin. Vorige week zondag positief getest met 2 voor 5 van kv. Gisteren weer getest en nog steeds positief. T streepje is nog steeds heel duidelijk.
    T is allemaal zo onzeker heb ik nou een miskraam gehad of niet. Of ben ik gewoon nog zwanger en is t een onschuldige bloeding. Lastig hoor die onzekerheid. Over 1,5 week 1e echo. Nu gewoon afwachten.
    Heb geen krampen gehad, voel wel af en toe wat trekken.

2. Alita

Alita Niet meer actief

mmm als je geen krampen hebt gehad....want dat is het eerste wat ik dacht als je nu krampen erbij hebt lijkt het me niet zo goed maar dit hoort opzich wel positief aan!
    Er zijn veel vrouwen die zwanger zijn en gewoon ongi worden.
    Ik ben eens benieuwd na je echo dan? Succes meid!!

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Het kan alle kanten op Matilde , hopelijk was het een onschuldige bloeding en heb je over 1,5 week een mooie echo !!

4. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hoi hoi! wat brengt je dat in onzekerheid he? het kan.... bloeden/ bruine afscheiding, die donkere afscheiding gebeurt vaker, als je idd geen kramp voelt of echt gaat vloeien (rood) hoef je niet direct zorgen te maken.

wat zegt je lijf?! strakke borsten, moe? en belangrijk: wat zegt jouw intuitie want durf daarop te vertrouwen

heel veel sterkte!

5. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik weet uit eigen ervaring dat als je een miskraam hebt of krijgt het gepaard gaat met (heftige)krampen en helder rood bloed verlies, bij jou klinkt t als n innestelings bloeding, ook na n eventueele mk kan je test nog een tijdje positief zijn,,,, sterkte met t wachten en hoop op n mooie echo voor je

6. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    het kan onschuldige zijn maar het kan ook verkeerd zijn dus even de echo afwachten

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik weet als je een mk hebt dat het gekamd gaat met hevige buikkrampen
    heb mk gehad met 15 weken gehad en ik vond het echt op weeen lijken wat wel zal zijn denk ik omdat je lichaam iets wil uit bannen...
    ik hoop dat over 1,5 weken een mooi echo hebt

8. Matilde

Matilde Lid

17 mei 2009
    52
    0
    0
    Het is helaas voorbij, vanochtend een heftige bloeding gehad (rood) en nu nog steeds krampen. Test is ook negatief.

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pfff ... sterkte ermee.. :( ..

10. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    wat balen meis. Sterkte.

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    kl*te , sterkte meid !!

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    jeetje meid, heel veel sterkte :(

13. Matilde

Matilde Lid

17 mei 2009
    52
    0
    0
    Dank je wel allemaal.
    Heb er flink de balen van.
    Ben wel 'opgelucht', voor zover dat kan, dat het nu vanzelf uit mijn lichaam komt.
    Eind juni had ik een MA, dacht dat ik 10 weken zwanger was, maar het was bij 6,3 weken gestopt met groeien. We waren toen helemaal verbijsterd. Kon het maar niet bevatten.
    Nu had ik vorige week al bloedverlies, dus ik hield er wel rekening mee dat het mis kon gaan. Tot vanochtend had ik hoop, maar die is nu wel helemaal verdwenen. Heb wel contact gehad met de gyneacoloog en de afspraak van volgende week blijft staan. hoop dat mijn lichaam dan helemaal schoon is want ik wil niet weer een curretage.

14. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies

15. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009