Zou het zo zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Emmely, 16 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmely

Emmely Niet meer actief

#1 Emmely, 16 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2009
    Hoi allemaal,

Gisteravond voelde ik 2 flinke steken in mijn buik, beetje aan de zijkant... Zou dit een innestelling geweest kunnen zijn?

Vorige maand had ik een vroege miskraam, vorige week in mijn vruchtbare week (denk ik, zag wit slijm) wel ons best gedaan..

Andere symptomen: meer slaap nodig, wanneer ik kan uitslapen word ik pas om 12 uur wakker! Zere ogen, beetje zere borsten en ze voelen iets zwaarder aan. Heb bijna elke dag gehuild. Heb een vlaag van misselijkheid gehad. Net of beleef ik vorige maand opnieuw.

Dit alles kan natuurlijk ook een nasleep zijn van de mk, maar heb bij controle na de miskraam bij de huisarts negatief getest. Vorige maand dacht ik bij alle symptomen; mijn lichaam zal me wel voor de gek houden, maar dat was toen dus niet zo!

Natuurlijk wil ik het ook graag...

2. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had dat ook die pijn en ben ook zwanger dus wie weet. ik hoop het voor je!:)

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Tja dat kan vanalles zijn.
    Hopelijk is het raak, maar zoals je zelf al zegt.. Je wil het heel graag.. Dan zoek je natuurlijk ook "symptomen" achter dingen waar je normaal geen acht op zou slaan.

4. Emmely

Emmely Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. hunkie

hunkie Lid

10 dec 2008
    47
    0
    6
    algemeen medewerker
    bergen op zoom
    He he ,

Hier nog een met de vraag ZOU HET ZO ZIJN???
    Ik ben 4 dagen overtijd....maar heb nog helemaal GEEN symptomen.
    Ben overigens nog nooit zwanger geweest dus weet ook echt niet wat ik moet voelen.
    Mijn borsten doen niet echt pijn, tenminste dat weet ik pas als ik er van af blij want ik heb de laatste dagen zo zitten knijpen dat ze nu pijn doen.
    Voor de rest heb ik alleen hele droge ogen en mijn huid is schraal, maar dat kan ook allemaal van het weer zijn.
    Qua stemming ben ik het zelfde gewoon lekker vrolijk as usual.
    Het enigste is is dat ik 4 dagen overtijd ben.
    En ik ben nog nooit 1 dag overtijd geweest.(ik ben al 3.5 jaar bezig om zwanger te worden).
    Nou zie ik jullie denken 'en waarom test je niet'?
    Eerlijk gezegt durf ik echt niet. Stom he, maar ben zo bang voor telleurstelling, ook omdat ik al een week met het gevoel rond loop dat ik ongesteld moet worden, dus ik loop me gek naar de wc (en niet omdat ik moet plassen hoor) ( anders was dat een symptoom).

Het enigste wat ik heb gehad is ongeveer 10 dagen geleden na het vrijen ongelovelijke kramp in mijn baarmoeder voor ze een 3 tot 5 minuten, toen dacht ik he nu al ongesteld.
    En gisteren kreeg ik weer zo een kramp, en toendacht ik o nu komt het....
    Maar nog steeds niets.
    Morgen ga ik testen als er nog niets is.
    Want we hebben een kerst borrel en als het niet raak is ga ik me bezatten want dan ben ik wel heel erg boos op mijn lichaam.....

Dikke kus Lonneke en uhh sorrie voor mijn lange verhaal maar ben ook zo onzeker.....

6. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hee ik ben heel benieuwd! Hoop het voor je.. Laat je het weten??

Sommigen hebben geen klachten..

7. spruitjuh

spruitjuh Lid

10 nov 2009
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hunkie: morgen gewoon een testje doen, dan heb je iig zekerheid(voor zover het mogelijk is). Ik heb ook 3 x getest (ook al waren de eerste 2 overduidelijk) omdat het zo onwerkelijk was.
    En wat betreft "ongesteldheidsgevoel", hier is het tot heden vanaf de dag dat ik positef heb getest, dus dat is ook een symptoom :D
    Succces!

8. hunkie

hunkie Lid

10 dec 2008
    47
    0
    6
    algemeen medewerker
    bergen op zoom
    he dames,

Nou vaochtend getest maar hartstikke negatief.
    Ik kan wel janken!!!
    Ik ben nu 3.5 jaar gestopt met de pil en aan het proberen zwanger te worden. Nog nooit 1 dag overtijd.
    Ik had er zo goede hoop op want 5 dagen overtijd....
    Snap er echt niets meer van.
    Ga zo terug naar mijn bed voel me zo klote...

xus

9. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hee Hunkie,

Ik kan me goed voorstellen dat je hier verdrietig over bent!!

Blijf wel hoop houden meid.. Het kan. Misschien had je trouwens wel gelijk en was je wel zwanger.. Als je zegt dat je nooit overtijd bent.

Veel liefs en een dikke knuffel.

10. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hoi allemaal,

Heb er inmiddels nogal wat klachten bijgekregen! Ben misselijk geweest. Als ik moet plassen moet ik ook echt heel nodig, kan het niet meer ophouden. Zere ogen. Borsten behoorlijk pijnlijk, tepels gevoelig, ook zijn mijn borsten groter geworden en voelen zwaarder aan. Ben best wel emotioneel. Ik doe gewoon anders. Waar ik normaal alles op orde wil hebben betr. huishouden, laat ik het nu liggen en hang rustig op de bank.. Oehoeee... spannend!! Zal het dan alweer de maand na de miskraam raak zijn? A.s. donderdag ga ik testen. Als ie positief is is dat niet meer van de vorige zwangerschap omdat ik na mk negatief getest heb. O ja voel gerommel in mijn buik!

11. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Emmely ik heb het zelfde "probleem", dat ik mijn lichaam niet vertrouw. Ik heb ook vorige maand een mk gehad en heb nu dus ook al weer verschijnselen. Misschien houd mijn lichaam mij voor de gek of ik mijn lichaam. Kan natuurlijk ook nog. In elk geval is mijn nod denk ik 26 dec. Ik wil ook graag de 24ste alvast testen ivm de feestdagen. Ik wil absoluut niet drinken mocht ik toch zwanger zijn.
    Ik heb het idee dat misschien de verschijnselen eerder terug zijn vanwege dat ze nog niet zo lang weg waren mbt de mk. Ach wie weet, we wachten het maar even rustig af.
    Ik duim in elk geval voor je.
    Liefs.

12. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hallo allemaal,

Na 3 en een halve week ongesteld geworden na mijn miskraam! Blij met deze cyclus die alweer zo snel op gang is gekomen.
    Kijken wat deze ronde ons brengt.

Liefs Emmely

13. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Balen Emmely, maar van de andere kant, misschien is nu alles weer 'op orde' en wie weet is het de volgende ronde meteen raak!

Hunkie, hoe is het met je? Wat een verhaal van jou zeg...:(

14. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Idd balen, meis. Hier nog steeds niets. Nod was gisteren en test negatief. Ik weet dus niet wat er aan de hand is. Helemaal omdat ze rond 11-12 rijpe eitjes hadden gezien... Ach ja, afwachten maar.

Liefs.

Deel Deze Pagina