Ineens weer melk uit tepels ?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Esila, Dec 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esila

Esila Fanatiek lid

Sep 17, 2006
    2,389
    831
    113
    Hallo allemaal,

Ik heb een dochter van 14 maanden. Zij heeft 5 maanden borstvoeding gehad. Nu heb ik (behalve wat andere sypmtomen) ineens weer melk in mn tepels (als ik erin knijp komen er druppeltjes uit). Ik heb onbeschermde seks gehad met mn man in mn vruchtbare periode en de eisprong was als het goed is de 20e (afgelopen zondag). Zou dit een symptoom van zwangerschap kunnen zijn ? Zijn er meer mensen die dit hadden ?

Alvast bedankt voor jullie reacties !

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb dat nu ik zwanger ben, maar ik had dat ook voor mijn zwangerschap al....geen melk, tenminste, doorzichtige of melkachtige druppels. Dus bij mij was het geen symptoom, alhoewel het nu wel steeds meer wordt.

Maar eh spannend, ik ben erg benieuwd of het echt wat betekent! ;)

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Ik heb al lekkende borsten vanaf 18 weken zwangerschap.en nu jinthe 18 maanden is en nog nooit bv heb gegeven heb ik het nog steeds :(

4. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

Aug 7, 2009
    2,204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn dochert ruim 1 week borstvoeding gegeven, 12 weken later nog een borstonsteking gehad, en warempel kreeg ik opeens weer melk, wat bleek.... zwanger (zie banner ;)) Ben benieuwd of het bij jou ook zo is!

5. Esila

Esila Fanatiek lid

Sep 17, 2006
    2,389
    831
    113
    Bedankt voor jullie antwoorden ! Het kan dus een symptoom zijn :D
    Over een weekje zullen we het weten, spannend :)

6. Esila

Esila Fanatiek lid

Sep 17, 2006
    2,389
    831
    113
    Wat spannend Lilo ! Wanneer is je NOD ?

7. Esila

Esila Fanatiek lid

Sep 17, 2006
    2,389
    831
    113
    Oh ! De mijne is ook 3 januari !
    En mijn borsten lijken ook groter en voller maar wel zachter en heb last van de zijkanten ervan, deze symptomen had ik ook bij mn 1e zwangerschap dus ik ben erg benieuwd :)

Share This Page